Tervehdys naiset!
ja hyvää vapun jälkeistä alkanutta viikkoa!
Laitoin tatti sinulle sähkäriä jo, mutta laitan vielä tähänkin että toivon sydämeni pohjasta että se ihana pikkuinen elämän alku jaksaa porhaltaa siellä masussa ja että ne tarrasukat pitää!
Elä huoli pienistä tihru vuodoista..
Itselläni tuli kun tyttöä odotin niin oikein kunnolla verta sänkytouhujen jälkeen ja tosiaan siitä määrästä luulin että se oli menoa silloin, mutta nyt kuitenkin tämä pieni tytön tyllerö touhuaa tohkeissaan tuolla huoneessaan!
Sämpy: Hyvä kun et jätä mua tänne

En ihan muista tarkalleen mittee sie mulle skriivasit tuonne edelliseen ketjuun, mutta jotakin tähän liittyvää mitteen mie sulle kuule nyt kirjoitan

)
Niin elikkäs, kauan ollaan odotellu tuota kakkosta.. Mut ollaan tutkittu, mutta miestä ei.. Lekuri vaan sanoi tuossa hieman aikaa sitten että kun on tärpännyt syksystä, niin kannattaa vielä odotella tuon kesän ylitse, ennen kuin lähdettäs asiaa eteenpäin viemään. Itse ovuloin ihan normaalisti, kierrot on tasaiset...
Mutta kauan ollaan ootettu mekin..
En tiedä sitten, no kolme vuotta tuli nyt täyteen vauva yrittämistä.. ehkä se onkin ollut liian yrittämistä koko touhu, mutta ajateltiin tässä hiemana vauhtia hillitä ja kokeilla tuon kesän ihan rauhallista yrittämistä

) eli yritän vähän vähempi ajatella koko aikaa tuota kyseistä touhua

) heh, no ei sitä touhua mutta vauva asioita kuiteskin.
Taitaa olla kevät saapunut rintoihin
Nyt on vähän sellainen hälläväliä kausi... kesällä täytyy sitten keksiä kaikkea kivaa jos tuota mahaa ei saa kasvamaan muuten kuin ruualla

Kuinkas sulla, sämpy? Ajattelitko ottaa saman tyylin?
Mites tiuhtilla, kuinka menee? Millainen tyyli sinulle on näin kesää kohden?
Ja kuinkas muut? Pistetäänpäs taas tää ketju nyt aktiiviseksi, ja poristaan ihan muitakin juttuja... tää ainakin on musta kivaa höpötellä teidän kanssa
(oonkohan sitten jotenkin muista poikkeava yksilö

~ )
No joo, lähden nyt täältä riehumasta, pitäs kouluhommiin tämä energia kohdistaa.
Mutta kaikille hyvvää alakanutta viikkoa!