Hei,
täytyy yrittää muistaa, mitä tuolla vanhassa ketjussa oli. Ensinnäkin millalle kovasti voimia ja lykkyä - tuntuu ikävältä, että koko raskaus tai ainakin alku menee pelätessä. Mutta ehkä tuo kauriin positiivinen ajattalu antaisi voimia. Kaikenlaiset kivut voi olla normaaleita. Minulla yksi tuttu, jolla koko raskaus yhtä tuskaa, mutta loppuun asti kuitenkin selvisi. Jos se on siellä pysyäkseen, se pysyy
Sateelle: Kauriin tavoin minulla kävi aika samoin eli ensimmäiset 3-4 kiertoa uskoin, että viimeistään nyt. Viime kierron jälkeen, joka vielä sopivasti oli 2 päivää yli normaalin olen saanut mielestäni jalat paremmin maahan. Tottakai sitä joka kerta hieman toivoo, että jos nyt, mutta enää se ei ole niin kuun päälle. Toisinsanoen, en kuulunut niihin, jotka samantien raskautuvat uudelleen, joten nyt sitten vaan odotellaan, milloin tärppäisi - jos tärppää. Mutta minua ovat ainakin auttaneet kovasti juuri nuo positiiviset ajatukset. Etenkin se, että tässä on ollut monia tapahtumia, jotka eivät olisi olleet mahdollisia, jos olisi raskaus jatkunut ja taas aukeaa uusia mahdollisuuksia.
Toki se kp 1 on aina (ajatteli miten vain) raskasta, mutta sitten koittaa taas uudet mahdollisuudet. Ja tässä oppii arvostamaan elämässä tiettyjä asioita ihan uudella tavalla.
Kauriille todella iso hali. Jotenkin jo ehdin ajatella, että nyt olisi sinua lykästänyt. Mutta kerrohan kupin kokemukset. Itsellänikin ollut mielessä, mutten saanut aikaiseksi tilata. Jos nyt alkavat kuukautiset, voisin tilata sen. Mistäpä tilasit?
Omasta navasta vielä sen verran, että nyt alkavat taas ne ""jännäpäivät"", vaikka yritänkin kovasti ajatella kaikkea muuta ja kun edellinenkin kierto oli 30 päivää, niin ei parane liian aikaisin innostua (nyt vasta 26).