kerjäsin turpaani??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja alensa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä en ole ottanut kantaa tässä ketjussa kuin yhteen lauseeseen, joka oli "Ja jos hän ei suostu lähtemään, saat myös käyttää voimaa."

Siihen ehdoton kantani on ehdottoman kielteinen. (Muista edellä mainitsemani pilkun nussijan kommenverkit....)

Tämän järkähtämättömän kannanottoni takana pysyn ja kantani myös perusteellisesti perustelin tässä ketjussa.

Tulkita voi, mitä ikinä haluaa. Ennen kuin jakaa omia tulkintojaan toisen mielipiteinä tai kannanottoina, kannattaa muistaa, että toisen pään sisään ei ole polkua.

Epäilen ettet tositilanteessa toimisi noin. Jos joku yrittää tunkea perässäsi sisälle keskellä yötä kiellosta huolimatta, niin veikkaan, että tönäiset tyypin pois oven väistä ja laitat oven lukkoon. Niin minä ainakin tekisin. Sitten vasta soittaisin poliisille. Jos joku yrittää rikkoa kotirauhaani, niin minulla on hätävarjelun perusteella oikeus hoidella hänet ulos.

Sinulla voi tietysti hienoja periaatteita mutta minä en ymmärrä miksi pitäisi kunnioittaa sellaisen ihmisen koskemattomuutta joka ei kunnioita minun.

Viimeksi muokattu:
Päätän itse milloin kaipaan perusteluja tai todisteita. Et sinä.

Tottakai olet vapaa päättämään kaipaamisistasi aivan itse. Saat kaivata vaikka lottovoittoa, uutta puolisoa, jumalaista rakastajaa tai viiniä ruuan kanssa. Saat mielivaltaisesti kaivata perusteluja ja todistelua vaikka pomosi " Hyvää huomenta" toivotukselle.

Sen kun kaipaat jatkossakin, mutta älä oleta että sinun kaipaamisesi hetkauttavat ketään. Varsinkin kun esität asiasi epäystävällisesti ja epäasiallisesti.

Suosittelen lämpimästi lukemaan alla olevat kommenttisi ajatuksella, ja miettimään oletkohan itse edistänyt asiaasi kovinkaan hyvin.

Eli sinulla ei riitä pokkaa myöntää, että olit väärässä. No, se on sinun häpeäsi. Ei se minua haittaa.

Voin tietysti laittaa linkin Finlexiin josta jokainen voi itse lukea koko lakikirjan läpi ja todeta ettei siella sanota opettajista yhtään mitään

Viimeksi muokattu:
Eiköhän kantani ole tullut varsin selväksi jo aiemmin.

Näytätkö Suomen laista, jota mainostit, sen kohdan jossa sanotaan kenellä on oikeus tuuppia ja kenellä ei?

Älä turhaan jumitu siihen tuuppimiseen.

Sen sijaan voit olla itseohjautuva, ja selvittää ihan itse, kenellä ja missä tilanteessa on oikeus käyttää voimakeinoja.

On paljon järkevämpää touhua, kuin jäädä tänne jankuttamaan. Koska olet selvittät asian ihan itse, saatat oppiakin jotain ja voit itse arvioida lähteesi luotettavuuden.

Hauskaa illan jatkoa aiheen parissa!

Siis minä pyysin sinulta linkkiä mutta sinä vedit vittuilulinjalle. Miksi?

Viimeksi muokattu:
Siis minä pyysin sinulta linkkiä mutta sinä vedit vittuilulinjalle. Miksi?

Pyysit linkkiä:

Näytätkö Suomen laista, jota mainostit, sen kohdan jossa sanotaan kenellä on oikeus tuuppia ja kenellä ei?

Toki sinun parhaaksesi on nyt sanottava, että ehkä ihan aidosti oletit, että Suomen laissa on pykälä otsikolla:

"Kenellä on oikeus tuuppia ja kenellä ei."

Ehkä et vilpittömästi ymnmärtänyt missä laajuudessa kysymysesi esität. Nimittäin oletus, että joku alkaa kaivaa sinulle (kun satut päättämään että kaipaat) useampia lainkohtia, on kohtuuton. Joten vastaukseni kehoituksesta omatoimiseen opiskeluun, oli vähintäänkin oikeutettu.

Korostaisin sinulle vieläkin, että täällä ei lankea kenellekään mitään todistustaakkaa. Kuten eräsperäs totesi, niin toimii se finlex sinunkin koneessasi.

Se sijaan että olisit päättänyt kaivata niitä perusteluja ja todisteluja niin paljon, ettäö olisit viitsynyt itse tehdä pari hakua, päätit ennemmin käyttäytyä huonosti.

Lähinnä muita kuin minua kohtaan.

Viimeksi muokattu:
Ehkä et vilpittömästi ymnmärtänyt missä laajuudessa kysymysesi esität. Nimittäin oletus, että joku alkaa kaivaa sinulle (kun satut päättämään että kaipaat) useampia lainkohtia, on kohtuuton. Joten vastaukseni kehoituksesta omatoimiseen opiskeluun, oli vähintäänkin oikeutettu.

Korostaisin sinulle vieläkin, että täällä ei lankea kenellekään mitään todistustaakkaa. Kuten eräsperäs totesi, niin toimii se finlex sinunkin koneessasi.

Se sijaan että olisit päättänyt kaivata niitä perusteluja ja todisteluja niin paljon, ettäö olisit viitsynyt itse tehdä pari hakua, päätit ennemmin käyttäytyä huonosti.

Lähinnä muita kuin minua kohtaan.

Eli kun sinä esität väitteen ja minä pyydän perusteluja ja linkkejä, niin sinä kehotat minua lukemaan läpi koko lakikirjan ja sinusta minun pyyntöni oli kohtuuton. Lopeta tuo pelleily.

Käyttäytyä huonosti? Aika erikoinen käsitys sinulla huonosta käytöksestä.

Etkä vastannut kysymykseeni mutta sehän ei ole ihme.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja mutta tämä on;11010791:
ap:llä ei ole ollut oikeutta tuuppia miestä

Mies on ap:n asunnossa eikä suostu poistumaan, vaikka ap useaan kertaan käskee. Kyllä hänellä on silloin oikeus tuupata mies ulos! Miehelle ei tuuppimisesta tullut fyysisiä vammoja, ap:lle tuli. Mies pahoinpiteli ap:n kun hän yritti poistaa miestä asunnostaan. Kenelläkään ei ole oikeutta pahoinpidellä toista, ei vaikka "provosoisi"!