K
Kerrasta poikki
Vieras
Minä en ole ottanut kantaa tässä ketjussa kuin yhteen lauseeseen, joka oli "Ja jos hän ei suostu lähtemään, saat myös käyttää voimaa."
Siihen ehdoton kantani on ehdottoman kielteinen. (Muista edellä mainitsemani pilkun nussijan kommenverkit....)
Tämän järkähtämättömän kannanottoni takana pysyn ja kantani myös perusteellisesti perustelin tässä ketjussa.
Tulkita voi, mitä ikinä haluaa. Ennen kuin jakaa omia tulkintojaan toisen mielipiteinä tai kannanottoina, kannattaa muistaa, että toisen pään sisään ei ole polkua.
Epäilen ettet tositilanteessa toimisi noin. Jos joku yrittää tunkea perässäsi sisälle keskellä yötä kiellosta huolimatta, niin veikkaan, että tönäiset tyypin pois oven väistä ja laitat oven lukkoon. Niin minä ainakin tekisin. Sitten vasta soittaisin poliisille. Jos joku yrittää rikkoa kotirauhaani, niin minulla on hätävarjelun perusteella oikeus hoidella hänet ulos.
Sinulla voi tietysti hienoja periaatteita mutta minä en ymmärrä miksi pitäisi kunnioittaa sellaisen ihmisen koskemattomuutta joka ei kunnioita minun.
Viimeksi muokattu: