kerhotädeistä..:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yksi harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yksi harmaana

Vieras
menin perjantaina hakemaan 2-v lastani kerhosta ja ne tätsät pyysi jäämään siihen, no tottakai jäin. Nää sit sano että meidän poitsu haisee, ja jollekkin voimakkaalle, pahalle. Olin että mitä ihmettä, kun pojalla puhtaat vaatteet ja suihkussakin käyty. Ne sit sanoivat että lapset oli siitä sanoneet 2 kpl .. Mä sitten sanoin etten ymmärrä, että ei minusta haise. Mutta lupasin sitten kuitenkin haistella ja miettiä mistä johtuu.
Riisuin kotona pojalta vaatteet pois jotka sillä oli kerhossa päällä, ne ei todellakaan haissut miltään. Kun hain isomman lapsen eskasta niin otin vaatteet mukaan ja kysyin myös siellä opettajilta että haiseeko nämä jollekkin, kysyivät että pitäisikö meidän tunnistaa pesuaine, että ei haise millekkään, ja kun kysyin tutut läpi että haiseeko tuo meidän poikamme niin aina vastaus ei. Ja mä en nyt ymmärrä että mitä ne kerhotätit meinas. Jos 4 ihmistä haistaa ja 20 muuta ei, niin missä on vika? kertokaas nyt mulle mitä tää meinaa.. tuli tosi paha mieli kyllä tommosesta..
Ja paukutellut ei ilmeisesti ole, koska kai nyt tätit erottaa kakan hajun..

mä soitin sinne vielä sillon perjantaina ja pyysin tarkentamaan mistä se haju tulee ja millanen on niin eivät osanneet sanoa muuta kuin et meidän pojasta ja on voimakas haju.. :(
eli ei ilmeisesti ollut piereskellyt. ja kai nyt sekä lapset että aikuiset osaa sanoa että kakka haisee.
tää juttu on vaivannut mua koko viikonlopun ajan. en siis voi ymmärtää, en alkuunkaan. sitten ymmärtäisin jos kaikki muutkin sen haistais, mutta kun ei.

Asutteko hometalossa? Minun tuttuni asuu hometalossa ainakin hajun perusteella. Sisään kun astuu haisee semmoinen pistävä haju, matot kupruilee. Haju tarttuu vaatteisiin ja hiuksiin. Hiuksista sen hajun saa pois mut vaatteistahaju ei lähde oikein pesemälläkään. Itse en ole kehdannut sanoa sitä hänelle. Joten ovatko sinunkaan tutut kehdanneet sanoa sinulle siitä päin naamaa? Joten ei täditkään kehtaa sanoa sitä.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.10.2006 klo 23:18 Vieras kirjoitti:
Asutteko hometalossa? Minun tuttuni asuu hometalossa ainakin hajun perusteella. Sisään kun astuu haisee semmoinen pistävä haju, matot kupruilee. Haju tarttuu vaatteisiin ja hiuksiin. Hiuksista sen hajun saa pois mut vaatteistahaju ei lähde oikein pesemälläkään. Itse en ole kehdannut sanoa sitä hänelle. Joten ovatko sinunkaan tutut kehdanneet sanoa sinulle siitä päin naamaa? Joten ei täditkään kehtaa sanoa sitä.

Täaalinen mullekkin tuli mieleen. Yksi tuttava asui muinoin omakotitalossa jossa hometta. Ikinä en kehdanut hälle sanoa siitä hajusta joka oli kuvottava, mutta omat vaatteet piti laittaa pyykkiin kyläily reisun jälkeen+ tietty suihkussa käydä kun haju kittasi kiinni niin tiukkaan. Itse he eivät sitä tietenkään haistaneet. Onneksi muuttivat pois sieltä.

me asutaan ok-talossa, mutta on rempattu sisältä sekä ulkoa.
ja kyllä mun sisko ja veli aivan varmasti sanoisi jos meillä olisi jotain omituista hajua, ei tarvi miettiä kehtaisivatko sitä sanoa. me kun voimme sanoa mitä vain toisillemme.

syy ei ole vieläkään selvinnyt, tiistaina päiväkodin johtaja paikalla jolloin menen keskustelemaan niin ehkä se sitten osaa kertoa mulle enemmän.
Te jotka sanoitte että on uskomaton juttu, niin mulle on sanonut samaa kaikki joille olen tästä puhunut, ja on kuulema ensimmäinen kerta kun edes kuulee vastaavasta.
Ja meillä on 2 koiraa, ja pari lintua..

Kävin johtajan luona, oli ihmeissään ja varsinkin siitä kun sanoin että olen kysynyt kaikilta tuota hajua ja kukaan muu ei haista sitä, ei edes päiväkodilla työntekijät..
Sanoi ottavansa kyseisiin hoitajiin yhteyttä ja pyytää soittaan mulle ja selvittämään asian, mutta ei ole kuulunut puhelua, vaikka olen odottanut.. :( Eli ei mitään uutta vieläkään. Pahalta tuntuu edelleen..