kerhotädeistä..:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yksi harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yksi harmaana

Vieras
tämä sama juttu on jo mitäs nyt osiossakin mutta kysytääs nyt täältäkin immeisten mielipiteitä..

menin perjantaina hakemaan 2-v lastani kerhosta ja ne tätsät pyysi jäämään siihen, no tottakai jäin. Nää sit sano että meidän poitsu haisee, ja jollekkin voimakkaalle, pahalle. Olin että mitä ihmettä, kun pojalla puhtaat vaatteet ja suihkussakin käyty. Ne sit sanoivat että lapset oli siitä sanoneet 2 kpl .. Mä sitten sanoin etten ymmärrä, että ei minusta haise. Mutta lupasin sitten kuitenkin haistella ja miettiä mistä johtuu.
Riisuin kotona pojalta vaatteet pois jotka sillä oli kerhossa päällä, ne ei todellakaan haissut miltään. Kun hain isomman lapsen eskasta niin otin vaatteet mukaan ja kysyin myös siellä opettajilta että haiseeko nämä jollekkin, kysyivät että pitäisikö meidän tunnistaa pesuaine, että ei haise millekkään, ja kun kysyin tutut läpi että haiseeko tuo meidän poikamme niin aina vastaus ei. Ja mä en nyt ymmärrä että mitä ne kerhotätit meinas. Jos 4 ihmistä haistaa ja 20 muuta ei, niin missä on vika? kertokaas nyt mulle mitä tää meinaa.. tuli tosi paha mieli kyllä tommosesta..

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.10.2006 klo 19:41 yksi harmaana kirjoitti:
Ne sit sanoivat että lapset oli siitä sanoneet 2 kpl ..

Olisiko ollut isompia lapsia, jotka kiusaavat "tuo haisee"?? Tai sitten lapsella on ollut ilmavaivoja ja tokihan se lemahtaa, olisivatko toiset lapset olleet samassa paikassa juuri leikkimässä?

Mielestäni hoitotädeiltä hyvin epäammattimaista käytöstä.

sehän tässä kamalaa onkin kun kukaan muu sitä ei haista. ja on tosi paha mieli ton pikku-ukon vuoksi tästä jutusta.
sitä tonne muihinkin osioihin olen sanonut että kai ne tätsät nyt erottas jos poika oisi paukkuja päästellyt koska sillonhan haisee kakka.. kun eivät sano muuta kuin että voimakkaalle. yritin niitä saada tarkentamaan että mistä se haju tulee ja mikä haju, mutta ei sanoneet muuta kuin voimakkaalle..
jos maanantaina vielä sanovat noin, menen pojan kanssa päiväkodin johtajan luo ja sanon että haistatko tätä lasta ja jos sanoo että ei haise millekkään niin saa se sitten hoitaa tän jutun loppuun alaistensa kanssa.

ei haise edes hengitys.
nyt taas jo hieman pelottaa kun huomena on kerhopäivä, että sanovatko samalla lailla, vaikka mihinkäs se siitä olisi muuttunut..

käytin eilen poitsun suihkussa, aamulla otin puhtaat juuri pestyt vaatteet kuivausrummusta, pesin vaatteet samoilla pesuaineilla kuin aikasemmin. ja tänään kerhotätsät sitten sanoi että juu-u, kyllä se haisee mutta tänään on ollut lievempi haju.. :'( ja poru multa kyllä sitten pääsi. ja nyt vaihdamme pojan kerhon toiseen.
kävin päiväkodilla, mutta johtaja ei paikalla vaan jutskasin sitten varajohtajan kanssa joka kyllä ihmetteli tätä juttua suuresti ja sanoi että kyllä oudolta kuullostaa. nyt täytyy mennä ensi viikolla itse johtajan luo ja se selvittää tän jutun.. on kyllä tosi kurja olo.. :'(

Onko hoitajat tosi nuoria?
Jos eivät tajua että joskus lapset höpöttävät että joku haisee.
Heidän pitäisi nyt puuttua muiden lasten höpötykseen ja pistää se kuriin.
Mutta mitä tekevät? Ovat näköjään idiootteja.
Missä kerhossa tämä tapahtuu?

Ihmeessä mene puhumaan ongelmasta johtajalle.
Että johtaja saa ne älykääpiöhoitajat sieltä pois, jonain päivänä.

tätit ovat noin 35-40-v. kyllä tää on ollut mulle tosi kova paikka, kun en vaan voi ymmärtää. vai onko vikana se että lapsellamme on vielä vaippa.. vaikka sen ei pitäisi kyllä mun käsittääkseni vaikuttaa. no, ensi viikolla kun syysloma loppuu niin menemme johtaja luo ja katsotaan mitä se sanoo..

Kävin juttelemassa juu sen johtajan kanssa, ja oli tosi ihmeissään asiasta. Sanoi sitä että jos lapset haisevat jollekkin niin yleensä siihen puututaan heti, ja kun sanoin että sehän tässä nyt on ongelma kun kukaan muu ei missään ole haistanut mitään paitsi nämä 2 tätiä.. Lupasi ottaa yhteyttä, kyseisiin täteihin ja että ne ottaisivat sitten muhun yhteyttä, nyt viikon jo odottanut kerholta soittoa, mutta ei vain kuulu.. :( en tiedä mihin seuraavaksi tästä asiasta otan yhteyttä, koska tähän en sitä jokatapauksessa jätä.. onko teillä ideoita mihin seuraavaksi puhun asiasta?

Onko teillä hometta talossa? Se haisee tosi tympeältä, voi olla jopa "pissamainen" haju, ei lähde pesussa ja sinä et tod.näk. sitä haista, jos asut lapsen kanssa samassa taloudessa. Toivottavasti ei ole, mutta mieti vielä sitä vaihtoehtoa.

Vastaavanlaisen tilanteen kokeeneena voin sanoa, että yllätyksenä tuli, varsinkin kun perheessä ei vielä tuon homeen takia oireiltu muuten.

ei ole tapahtunut mitään uutta, meillä isäntä menee ensi viikosta käymään sen johtajan luona, kun mitään ei edelleenkään ole kuulunut.
Me asutaan ok-talossa joka on remontoitu muutama vuosi sitten, että hometta ei pitäisi olla, varmahan en tietysti voi olla.
Mä ymmärtäisin tän jutun oikeesti paremmin, jos edes muutama muukin olisi haistanut jotain, mutta ei vain nämä kaksi kerhotätiä.
Meillä on myös muutama muu lapsi, ja näistä yksi eskarissa yksi kerhossa joissa ei ole kuulema koskaan haistettu mitään. sanoivat vaan että aina ovat lapset olleet puhtaita sekä puhtaissa vaatteissa, että ei mene jakeluun tämä tarina kyllä.

Yhteistyössä