Kenkäostoksilla eilen, ekaluokkalainen kokoa 36, viidesluokkalainen kokoa 40...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wilma-73
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Wilma-73

Aktiivinen jäsen
14.09.2006
3 570
0
36
Tyttö on tuo viidesluokkalainen, kovasti toivoo että jalka ei enää hirveästi kasva... :/

Ekaluokkalainen taas on poika, en ollut uskoa kun kauppias mittasi jalan ja katsoi sen oikean koon...kääk, mulla itellä on kenkät kokoa 38... :ashamed:

Minkäs kokoisia jalkoja muiden lapsilta löytyy?

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
2vuotiaalla on pojalla 25
3vuotiaalla tytöllä 25
4vuotiaalla pojalla 29
5vuotiaalla pojalla 30
Äidillä 38
Isällä 47

Hei teillä vanhemmilla on samat koot kuin meillä! Minkäs mittainen sun miehesi on? Meillä tuo isäntä on 198cm että kyllä mä tiedän mistä lapset perineet kokonsa....

Alkuperäinen kirjoittaja Höbänä:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Ekaluokkalaisella taitaa olla kokoa 30, vitosluokkalaisella 36 ja ysiluokkalaisella vaatimaton 44. :saint:

:laugh: ihana :D:D vaatimaton :D:D mut on siinä jalalla kokoa :D :)

Vaatimaton 44, joo, mun sisko meni nyt lukioon ja hänellä on tuota kokoa jalka, todella vaikea löytää kivoja, mukavia kenkiä! Ei kovin siroja ole kun kokoa noin paljon.... =)

Alkuperäinen kirjoittaja Wilma-73:
3vuotiaalla tytöllä 25
4vuotiaalla pojalla 29
5vuotiaalla pojalla 30
Äidillä 38
Isällä 47

Hei teillä vanhemmilla on samat koot kuin meillä! Minkäs mittainen sun miehesi on? Meillä tuo isäntä on 198cm että kyllä mä tiedän mistä lapset perineet kokonsa....

195cm. Huvitti mies ku hän löysi tokmannilta 47 kumisaappaat.Hehekutti kaikille ja lesotti että kerranki oikean kokoeset löyty ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Wilma-73:
3vuotiaalla tytöllä 25
4vuotiaalla pojalla 29
5vuotiaalla pojalla 30
Äidillä 38
Isällä 47

195cm. Huvitti mies ku hän löysi tokmannilta 47 kumisaappaat.Hehekutti kaikille ja lesotti että kerranki oikean kokoeset löyty ;)

Siis oikeasti on tosi vaikea löytää miehelle sopivia kenkiä, sit jos löytyy niin ne maksaa aivan hirveän paljon, alemyynnistä on turha etsiä miehelle kenkiä..Joo miehen kumisaappaat on kyllä aikamoinen näky, sinne on appiukko piilotellut mun kenkiä aikoinaan, kesti hetken ennenkuin löysin.... :laugh: