Alkuperäinen kirjoittaja Wilma-73:
Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja Wilma-73:
Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä tytöt 15v koko 38 ja tyttö 11v 39-40. Taitaa tulla pitempikin tästä nuorimmaisesta. Eikä häntä tunnu kengän koko millään muotoa vaivaavan

.
Ai niin ja itsellä koko 38-39-jopa 40 kengästä riippuen, miehellä 42-44.
Minkäs kokoinen tuo teidän nuorempi on? Meillä tyttö täyttää marraskuun lopussa tuon 11-v, pituutta löytyy nyt 156cm. Enää sentin mua lyhyempi...
Hei. Tuota luokkaa on pituuskin ja selvästi on muutenkin pitkälle kehittynyt neiti. Itse olen sentään vielä tätä murkkua pidempi

.
Kyllä meilläkin neiti alkaa kehittyä, rinnat kasvaa ja karvoitusta alkaa ilmaantumaan, dödöä myös käytettävä, muuten haisee....
Itse ei ole millänsäkään muuttuneista muodoista, kohta kai sitä kuukautisia saa odotella.
Meillä ei mene montaa vuotta kun kuopuskin katsoo äitiä alaspäin, meikä kun on tälläinen metrin hukkapätkä...
Ihan samat kuviot siis. Mukavaa aikaa. Eikä tuon vanhemman kanssa ole ollut mitään isompia murrosiän ongelmia - pari isoa riitaa - ja nyt on jo jonkin aikaa vaikuttanut tasaantuneelta

. Minäkin nuoremmalle juuri ostin dödön ja "meikkaamisen" kanssa pitää opastaa, ettei mene överiksi. Päivävoidetta laittoi hiukan liikaa eilen, mutta hienovaraisella ohjauksella sekin sujuu

. Ihana isokenkäinen! Onneksi nykyään on kauniita kenkiä naisille myös isokokoisina, kun ainakin meidän neiti tykkää kauniista kengistä ja jalka on aika siro, vaikka pitkä onkin.