T
"Tintti"
Vieras
Kenkäkaappi 46.00 € - Muu säilytys - Koti - Huuto.net (avoin)
Hei, onko täällä kenelläkään kokemuksia tuosta Ikean kenkäkaapista? Näyttää tosi hyvältä kuvassa ja pieneen tilaankin mahtuisi (malli on käsittääkseni jo poistunut Ikeasta), mutta laatu mietityttää.. kiitos asiallisesta vastauksesta!
Hei, onko täällä kenelläkään kokemuksia tuosta Ikean kenkäkaapista? Näyttää tosi hyvältä kuvassa ja pieneen tilaankin mahtuisi (malli on käsittääkseni jo poistunut Ikeasta), mutta laatu mietityttää.. kiitos asiallisesta vastauksesta!