K
kenkäfriikki
Vieras
Oletko kenkäfriikki? Laita kuva parhaista kengistäsi. Montako paria omistat?
Mitkä on kalleimmat kenkäsi ja minkä merkkiset?
Mitkä on kalleimmat kenkäsi ja minkä merkkiset?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Joo, mulla on se laukkufiksaatio myös kenkien ohella.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kenkäfriikki;22596102:P-joulut? Taidat olla stiletoiden ystävä.
Jep pikkujoulut
no sinne halusin stiletotvähän riippuu mut yleensä oon reisisaappaiden ystävä joko paksulla tai piikkikorolla
mulla on niin laidasta laitaan noita korkoja
Kenkäfriikkipä kai täälläkin, vaikkapa en kenkäparien lukumäärässä taida pärjätä teille muille... Mutta kalleimmat kenkäni ovat mustat, satiinipintaiset,piikkikorkoiset Stuart Weitzmanit Swarowskeilla koristeltuina - maksoin niistä reilu vuosi sitten 416 euroa. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja kenkäfriikki;22596231:Katsoin tuon suunnittelijan kenkiä, siellä oli joitakin upeita kenkiä. On makuuni myös.
Mä huomaan kyllä eron ns. merkkikengän ja halpiskengän eron molempia omistavana. Merkkipopot ovat yleensä pehmeämmät jalassa ja istuvat paremmin. Halpiskenkien ongelma on mun mielestä yleensä siinä, että ne ovat tosi kovaa matskua. Esim. Iron Fistin kengistä diggaan, mutta ovat monet mallit ihan törkeen kovia jalassa. : /
Ja jos on ostan vähän kalliimmat kengät, niin mallailen niitä tosi tarkkaan, että tulee justiinsa oikea koko sitten hankittua. Osaan ole ostanut päkiäpohjalliset, että istuvat hyvin.
Vanhat kenkäparit ovat ihan yhtä ahkerassa käytössä kuin uudemmatkin.En käytä niitä juuri muodin mukaan, vaan oman maun mukaan.
Muoks. Ja mun oma maku tulee ja menee. Vähän fiiliksen mukaan suosikkikengät vaihtelevat.
Muoksmuoks. Ja kovalla matskulla tarkoitan sitä, että eivät muotoudu jalan mukaan käytössäkään.
Chefille mun vastaus:
Kengät hiertää kun ne reunat on kovat ja jos iho on jo kertaalleen hajonnut niin ne kalliimmatkin hiertää (mulla ainakin) ja mun kengät menee aika useasti muutaman käytön jälkeen tytölle.
Mä e jksa laittaa kuvia mut tässä muutama linkki joihinkin kenkiin
VillaNanna
VillaNanna
VillaNanna
VillaNanna
Noi kakkoskuvan POcahontas-kengät on päheetEikä pahat ole ne mustat hapsusaapikkaatkaan
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mistä;22600498:Mistä nuo pinkit kengät on?