Mä haluaisin ihan mielelläni törmätä täällä johonkin sellaiseen ihmiseen, joka ilahtuisi minun tapaamisestani
samoin facebookissa. Tosi harvoin niin kuitenkin käy, että joku olisi muistanut minut ja ottanut siksi yhteyttä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;23914419:Mä haluaisin ihan mielelläni törmätä täällä johonkin sellaiseen ihmiseen, joka ilahtuisi minun tapaamisestanisamoin facebookissa. Tosi harvoin niin kuitenkin käy, että joku olisi muistanut minut ja ottanut siksi yhteyttä.
Alkuperäinen kirjoittaja Miä;23914458:Miä muistan siut aina sen takia että muistan miltä siä näytät, kuvaketjuJa kun luulet olevasi ruma, nöyy =)
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;23914544:
Alkuperäinen kirjoittaja Miä;23914560:Nonnis, nyt on pelottava stalkkeri siullakin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;23914570:ei mua se pelota, vaan se että joku muistaa miltä mä näytän![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Miä;23914583:Hah, muistan ja pidin siitäMeillä on muuten kohta suhde, usko pois
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;23914590:
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;23914570:ei mua se pelota, vaan se että joku muistaa miltä mä näytän![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Miä;23914583:Hah, muistan ja pidin siitäMeillä on muuten kohta suhde, usko pois
![]()
![]()
mä tulen nyt kyllä kamalan mustasukkaiseksi. :kieh:
Mäkin kyllä muistan miltä metsänpeitto näyttää, ja kuulostaa.
Ja haluaisin muuten nähdä uudestaan. vink, vink. vink.
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;23914634:Mistä ihmeen baariepisodiketjusta?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Miä;23914650:Mau, kolmas pyörä olenkin minä, työ olette tavanneetUltraseni, entäs kolmas nainen?
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;23914696:Eeeeiiii kai. En muista ainakaan. Mutta mulla on kyllä hyvin korkea otsa!Joku Tyra Banksin megaotsakin jää melkein kakkoseksi
![]()
Ja muistaakseni kirjoitin joskus palstalle siitä, kun baarissa joku vieras mies sanoi, että näytän siltä että olen huono sängyssä, ja toinen vieras mies kävi sanomassa ettei mulla ole varaa käyttäytyä niin kuin käyttäydyin (seisoin tuttujen vieressä ja pidin kädessä tuoppia![]()
)
Minä kaipaan joitain tuttuja. Nimenomaan sellaisia joilla syystä tai tosiesta nettiaversioita, mutta joiden kokisin tuovan arvokasta lisää tämäntyyppisiin paikkoihin.
- esim. miehen kanssa onnellisessa avioliitossa elävää lesboystävääni, joka toimi vuosia prostitoutoituna ja jolla 13 lasta edellisestä avioliitostaan.
- esim. cp-vammaista neliraajahalcaantunutta suurperheellistä ystävääni.
- esim. entistä miniäkokelastani jonka elämä meni pirstaleiksi kun tajusi ettei olekaan lesbo vaan mies naisen ruumiissa.
-jne.
Koetko että elämäänsä tyytyväiset, tasapainoiset, onnelliset ihmiset on friikkejä?
Kummallista että aina pitää kertoa toisista ihmisistä, vaikka nämä eivät ehkä haluaisikaan. Jos noi tarinat on tosia, niin hyvinkin joku voi tunnistaa miniäkokelaasi, tai yhdistää väärään henkilöön. Vaikuttaa lähes patologiselta.