Kenet vanhan tuttavasi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mummeliisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä haluaisin ihan mielelläni törmätä täällä johonkin sellaiseen ihmiseen, joka ilahtuisi minun tapaamisestani :D samoin facebookissa. Tosi harvoin niin kuitenkin käy, että joku olisi muistanut minut ja ottanut siksi yhteyttä.

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;23914419:
Mä haluaisin ihan mielelläni törmätä täällä johonkin sellaiseen ihmiseen, joka ilahtuisi minun tapaamisestani :D samoin facebookissa. Tosi harvoin niin kuitenkin käy, että joku olisi muistanut minut ja ottanut siksi yhteyttä.

Miä muistan siut aina sen takia että muistan miltä siä näytät, kuvaketju :D Ja kun luulet olevasi ruma, nöyy =)

Mä haluisin löytää mun parhaat lapsuusajan ystävät Villen ja Heidin joiden kanssa tuli pienenä paljon leikittyä ja monesti oon heitä miettiny tässä vuosien aikana että mitähän heille nykyään kuuluu ja missä päin mahtavat asua jne...

Alkuperäinen kirjoittaja Miä;23914583:
Hah, muistan ja pidin siitä :D Meillä on muuten kohta suhde, usko pois :D :whistle:

mä tulen nyt kyllä kamalan mustasukkaiseksi. :kieh:
Mäkin kyllä muistan miltä metsänpeitto näyttää, ja kuulostaa.
:D Ja haluaisin muuten nähdä uudestaan. vink, vink. vink.

[QUOTE="vieras";23914655]Hmm, vai olitko se sinä. Joku mies oli kommentoinut otsaasi kun olitte ulkona juhlimassa.[/QUOTE]

Eeeeiiii kai. En muista ainakaan. Mutta mulla on kyllä hyvin korkea otsa! :D Joku Tyra Banksin megaotsakin jää melkein kakkoseksi :D

Ja muistaakseni kirjoitin joskus palstalle siitä, kun baarissa joku vieras mies sanoi, että näytän siltä että olen huono sängyssä, ja toinen vieras mies kävi sanomassa ettei mulla ole varaa käyttäytyä niin kuin käyttäydyin (seisoin tuttujen vieressä ja pidin kädessä tuoppia :confused: :D )

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;23914696:
Eeeeiiii kai. En muista ainakaan. Mutta mulla on kyllä hyvin korkea otsa! :D Joku Tyra Banksin megaotsakin jää melkein kakkoseksi :D

Ja muistaakseni kirjoitin joskus palstalle siitä, kun baarissa joku vieras mies sanoi, että näytän siltä että olen huono sängyssä, ja toinen vieras mies kävi sanomassa ettei mulla ole varaa käyttäytyä niin kuin käyttäydyin (seisoin tuttujen vieressä ja pidin kädessä tuoppia :confused: :D )

No se saattoi mennä noinkin. Muistaakseni linkitit palstalle kuvan missä olit baarissa. Johonkin oudon miehen antamaan kommenttiin se ketju liittyi. Hatara pää :D

Kaipaamani ihminen ei taida käydä tällä palstalla mutta kuitenkin kaipaan menneiden vuosien kirjeystävääni Vantaalta. Kirjoittelimme vuosina -87-89. Hän lähti kotiäitiyden jälkeen opiskelemaan ammattia ja siihen tyssäsi kirjeenvaihto. :(

Minä kaipaan joitain tuttuja. Nimenomaan sellaisia joilla syystä tai tosiesta nettiaversioita, mutta joiden kokisin tuovan arvokasta lisää tämäntyyppisiin paikkoihin.

- esim. miehen kanssa onnellisessa avioliitossa elävää lesboystävääni, joka toimi vuosia prostitoutoituna ja jolla 13 lasta edellisestä avioliitostaan.
- esim. cp-vammaista neliraajahalcaantunutta suurperheellistä ystävääni.
- esim. entistä miniäkokelastani jonka elämä meni pirstaleiksi kun tajusi ettei olekaan lesbo vaan mies naisen ruumiissa.
-jne.

Kummallista että aina pitää kertoa toisista ihmisistä, vaikka nämä eivät ehkä haluaisikaan. Jos noi tarinat on tosia, niin hyvinkin joku voi tunnistaa miniäkokelaasi, tai yhdistää väärään henkilöön. Vaikuttaa lähes patologiselta.

Voi, niitä on monia... tai monia sellaisia, joita en tahtoisi tavata tällä palstalla vaan irl :D

Molemmat Italian reissuilla tavatut kirjeystäväni 80-luvulta... ja sen erään koulukaverin, joka vieläkin saa sydämen pamppailemaan vaikka ei olla nähty 20 vuoteen. Heti tänne mulle pliis :)

Kummallista että aina pitää kertoa toisista ihmisistä, vaikka nämä eivät ehkä haluaisikaan. Jos noi tarinat on tosia, niin hyvinkin joku voi tunnistaa miniäkokelaasi, tai yhdistää väärään henkilöön. Vaikuttaa lähes patologiselta.

Mielenkiintoista.
Ja mielenkiintoista ko. miniäkokelaan suhteenkin: Hän kokisi loukkaukseksi ellei olisi päässyt "friiikkilistalleni".
Ihmisten ymmärtämättömyys on taitolaji sekin?
Ainakin väliin näitä viestejä lukiessa moiselta vaikuttaa.
:D

Haluaisin lämpimästi tavata tällä palstalla rakkaan ystäväni, isäksi kipeästi kaipaavan miehen, joka ei vaan tahdo löytää sitä Mr Oikeaa, ja kipuilee kovasti yksinäisyytensä ja uhkaavan lapsettomuutensa kanssa. Toivoisin, että tapaisin hänet täällä joskus keskustelemassa raskaasta koti-isän arjesta. Hänestä taitaisi kyllä tulla todellinen urban chic- latte-isä. :p

Haluaisin joskus tavata täällä vielä yhden nimimerkin, jonka kanssa kävin mielenkiintoisia keskusteluja tilanteessa, jossa kävimme elämässämme läpi hyvin samanlaisia asioita. Koin todellista sielunkumppanuutta hänen kanssaan ja lämpimiä tunteita kehittyi viestiemme myötä. Hän oli myös arjen ilon ja toivon pilkahdus arjessani silloin, kun pienten lasten kanssa oli kovin yksinäistä ja puuduttavaa.

Kuriositeettina haluaisin tavata sen henkilön, joka oli Blumen takana. :D

• Tykkää
Reactions: Mummeliisa

Yhteistyössä