Kenet vanhan tuttavasi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mummeliisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En oikeestaan ketään. Olin aikasemmin nimimerkillä, nykyään vaan harmailen, kun en halua, että mua tunnistetaan, enkä halua ketään tunnistaa. Naamakirjasta on ne vanhat tutut, joihin halusin löytää kontaktin, löytyneet.

Mä haluan pitää palstat ihan irti normielämästä, toki tapaisin vanhoja kadonneita tuttuja vaikka kuinka paljon, mutta vain todellisuudessa. Missä vaan, jossa ollaan omilla nimillä.

olen kaivannut sinua, Riina, oltiin ystäviä lapsena, ennen kouluun menoa ja nyt olen usein sinua miettinyt ja kuvitellut ulkonäkösi, perheesi, mitä teet työksesi ja mitä sanoisit, jos kohdattaisiin ;)

Palsta on ihan jees paikka. Täällä on mukava kysyä esim. Mieltä askarruttavista asioista. Tahtoisin löytää Pulkkilassa tapaamani henkilön vuosilta 91-92. Suski oli lempinimi ja kotoisin Oulusta.

Minä kaipaan joitain tuttuja. Nimenomaan sellaisia joilla syystä tai tosiesta nettiaversioita, mutta joiden kokisin tuovan arvokasta lisää tämäntyyppisiin paikkoihin.

- esim. miehen kanssa onnellisessa avioliitossa elävää lesboystävääni, joka toimi vuosia prostitoutoituna ja jolla 13 lasta edellisestä avioliitostaan.
- esim. cp-vammaista neliraajahalcaantunutta suurperheellistä ystävääni.
- esim. entistä miniäkokelastani jonka elämä meni pirstaleiksi kun tajusi ettei olekaan lesbo vaan mies naisen ruumiissa.
-jne.

Minä kaipaan joitain tuttuja. Nimenomaan sellaisia joilla syystä tai tosiesta nettiaversioita, mutta joiden kokisin tuovan arvokasta lisää tämäntyyppisiin paikkoihin.

- esim. miehen kanssa onnellisessa avioliitossa elävää lesboystävääni, joka toimi vuosia prostitoutoituna ja jolla 13 lasta edellisestä avioliitostaan.
- esim. entistä miniäkokelastani jonka elämä meni pirstaleiksi kun tajusi ettei olekaan lesbo vaan mies naisen ruumiissa.
-jne.

Wau! No tuollaisiin ihmisiin olisi kyllä mielenkiintoista tutustua.

-jne.

Tällä palstalla ei tuommoiset ihanuudet oleskele, julkisesti ainakaan =)

En mä täällä palstalla kenenkään tuttuun haluaisi varsinaisesti törmätä, paitsi vanhoihin palstatuttavuuksiin. Mutta nehän on eri asia, kun nekin oli täällä palstalla.

Mutta kyllä olin facebookissa iloisesti yllättynyt, kun vanha kaverini otti yhteyttä :)

-jne.

Tahtoisit tästä paikasta friikkisirkuksen?

Haluaisin kyllä saada yhteyttä erääseen ihmiseen, olen joskus palstan kautta häntä koittanut huhutakin, mutta tuloksetta. En tiedä haluaisinko niinkään hänen kanssaan löpistä palstalla, vaikka uskoisin hänen tuovan oman terävän pirteytensä tähän väliin melko itseääntoistavaan keskusteluun. Palstalta häntä huhusin, koska ajattelin, että edes sellainen pieni häviävä mahdollisuus olisi, että hän tekstini näkisi.
Haluaisin tehdä aikamatkan kaukaisiin kesiin, erityisesti kesään -85. Se oli ikimuistoinen kesä, varmaan aika on kullannut muistot. Mutta siinä kesässä oli jotain hulvatonta, sellaisia pieniä peräkkäinasteltuja onnen sekunteja. "Volter" jos olisitkin täällä nyt, vastaisitko ihmiselle, jonka kanssa heilutit urheilijanuorukaisten lippua.:D

Ja juu olen tällä palstalla kylläl ihan omana itsenäni. Tosin se mitä palstalla itsestäni paljastan, on vain murto-osa itsestäni. Kaikkea en halua itsestäni täällä jakaa. Mutta en usko että mitään varsinaista palstaminää minulla olisi.

• Tykkää
Reactions: Huspati Huta
[QUOTE="noh";23914371]On ne ilmeisesti sinun mielestäsi, muuten et olisi noin tarkkaan luetellut yksityiskohtia heistä...[/QUOTE]

Ei, vaan tein ilmi seikat, jotka mielestäni taustassaan olisivat erityisen arvokkaita lisiä palstan todellisuuteen.
En miellä itseänikään friikiksi, vaikka moni täällä kokee ahdistavaksi ajatuksen, että meillä toimiva perhe monessa sukupolvessa.
:)

Yhteistyössä