Kenet palstalaisen haluaisit tavata?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja virpoja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:
BKM:n mäkin haluisin tavata..jos nyt en ihan väärin muista.. :D

Joo, aivan, sulla on kanssa hyvin samanlaisia mielipiteitä alkkiksista kuin mullakin. Meillä on molemmilla yhtä hyväksyvä ja hoivaava asenne. :D Mä olen Lahdessa joskus viettänytkin paljon aikaa.. :whistle: Sinne mä melkein kaipaan takaisin. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:
BKM:n mäkin haluisin tavata..jos nyt en ihan väärin muista.. :D

Joo, aivan, sulla on kanssa hyvin samanlaisia mielipiteitä alkkiksista kuin mullakin. Meillä on molemmilla yhtä hyväksyvä ja hoivaava asenne. :D Mä olen Lahdessa joskus viettänytkin paljon aikaa.. :whistle: Sinne mä melkein kaipaan takaisin. :ashamed:

Tänne vaan!! mä taas uneksin täältä pois pääsemistä, no ei muuta kun ilmottelet vaan jos tänne eksyt joskus :D

Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
tonni sinne tai tänne :whistle: sä oot sentään päässy halvalla. mulla olis pari suklaata vailla kotia ;)

Niin olen, kiitos sun. :heart: Juuri sain vähän aikaa sitten kuvaviestin kotona sängyllä vierekkäin makailevista otuksista. :) Niistä on tullut tosi kaverit. Neiti on pistänyt Viltsun ihan tassun alle, mulkaisu riittää pistämään jätkän ojennukseen. :D

Jos mä en kolmatta kuitenkaan... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
tonni sinne tai tänne :whistle: sä oot sentään päässy halvalla. mulla olis pari suklaata vailla kotia ;)

Niin olen, kiitos sun. :heart: Juuri sain vähän aikaa sitten kuvaviestin kotona sängyllä vierekkäin makailevista otuksista. :) Niistä on tullut tosi kaverit. Neiti on pistänyt Viltsun ihan tassun alle, mulkaisu riittää pistämään jätkän ojennukseen. :D

Jos mä en kolmatta kuitenkaan... :whistle:

:laugh: sellasia ne naiset on

Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:
Jonsered ja hyytikyppynen, tosin hyytishän voi kävellä vastaan millon vaan enkä tunnistais :snotty:

Se on aika helppo tunnistaa ainakin viileämmällä säällä, takin selkämyksessä lukee hyytikyppynen ja jotain muutakin. :D Tummat kiharat hiukset, pienikokoinen ja hoikka, nätti nainen.

Haluaisin tavata itse oikeastaan kaikki kemiläiset palstalaiset.

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Alkuperäinen kirjoittaja Rane:
Alkuperäinen kirjoittaja emmy83:
BKM

vaikuttaa mukavalta ihmiseltä, jolla hyvät mielipiteet !

Täytyy peesata.

Ai kun te ootte herttaisia!! :heart: Mä luulin että suunnilleen kaikki pitää mua vaan jonain nuolijana tai veetuilijana. :o

no en mä sua ainakaan minään nuolijana pidä!! mukavalta vaikutat

Palstalla olis varmaan monia tutustumisen arvoisia ihmisiä, mutta jos vain 1 pitäis valita kenet haluaisi tavata niin se olisi sitten Sörhis. Meillä olisi jotain yhteistä. Luulisin että aika paljonkin.

Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Hetken mietittyäni, tulin siihen tulokseen, että Kipinäisen, Nyynän, Vartoojan, RottenCorpsen.... Ööö.... on muitakin, mut ei tuu nimiä mieleen... Samperin

Oih, ja niin, sut tietenkin :D

Olitko unohtanut :o :'(

En tietenkään :heart:

Rukoilijasirkan varmaankin itse haluaisin tavata. Luova tyyppi kuten itsekin. =) Lisäksi elämänarvot tuntuvat olevan kohdillaan mihin itsekin haluaisin päästä. Uskonasiat tuntuvat itsellenikin läheisiltä vaikka vielä olen vasta "etsikkoasteella".

En kunnolla tunne juuri ketään palstalaisia kun en ole palstaillut kuin vasta pienen tovin.

...Ainiin ja Päätön olisi kanssa kiva tavata! Tosin taitaa olla ex-palstalainen..

Yhteistyössä