Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti:Iih, mä unohdin sut :heart: Mä ajattelinkin, että nyt joku puuttui listasta, mutta sinähän se olit :hug:
:hug: Muistan jostain ketjusta lukeneeni että meillä on samankaltaisia kokemuksia menneisyydessä. Siksikin tuli mieleen.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Ne, jotka tapasin viime syksynä + ne pari, jotka ei siihen tapaamiseen päässeet.
Niiden lisäksi olis ihan hauska tavata ViuhVauh näin 15 vuoden jälkeen. Sitten ihan mielelläni tapaisin Sörhiksen, Candiden ja melkein kenet tahansa joka haluaisi tavata minut. Siis jos en olisi tällainen erakkoluonteinen joka ei osaa tutustua ihmisiin.
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Minä olen ihan tolkuton erakko, joten voitaisiinko me erakot järjestää semmoisia tapaamisia, joissa ei tarttisi tavata ketään?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Minä olen ihan tolkuton erakko, joten voitaisiinko me erakot järjestää semmoisia tapaamisia, joissa ei tarttisi tavata ketään?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Se voisi olla hyvä idea. Vaikka jollain karulla kalliosaarella. Kukaan ei saisi sanoa sanaakaan, eikä mennä kenenkään toisen viereen istumaan. Erakot vain istuisivat siellä kalliolla hiljaa, metrien päässä toisistaan, vilkuillen vain horisonttiaLähtiessä voisimme kohteliaasti kätellä, ja mumista jotain hiljaa ja jatkaa matkaa katsomatta taakseen.
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Miten olisi vielä eri saarilla, eikö vaikka Turun saaristossa ole paikkoja, että on pieniä luotoja siellä täällä?
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Miten olisi vielä eri saarilla, eikö vaikka Turun saaristossa ole paikkoja, että on pieniä luotoja siellä täällä?
Ei tarvitsisi mennä edes samalla veneellä. Se voisi toimia paremmin.
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Miten olisi vielä eri saarilla, eikö vaikka Turun saaristossa ole paikkoja, että on pieniä luotoja siellä täällä?
Ei tarvitsisi mennä edes samalla veneellä. Se voisi toimia paremmin.
Tai edes samana päivänä?
Alkuperäinen kirjoittaja Kirspe:Niin ja sit näitä motoristi mammoja olis kiva tavata..
Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:phoebsin koska me ei olla nähty vuosiin :'(
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Se voisi olla hyvä idea. Vaikka jollain karulla kalliosaarella. Kukaan ei saisi sanoa sanaakaan, eikä mennä kenenkään toisen viereen istumaan. Erakot vain istuisivat siellä kalliolla hiljaa, metrien päässä toisistaan, vilkuillen vain horisonttiaLähtiessä voisimme kohteliaasti kätellä, ja mumista jotain hiljaa ja jatkaa matkaa katsomatta taakseen.