Kenet palstalaisen haluaisit tavata?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja virpoja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tosi vaikea keksiä ketään.. keittiksen oon nähnyt, hän vaikuttaa mukavalta. Sitten mieleen tulee lähinnä palstapersoonia (NinaTT, Tiskirätti esmes), jotka ärsyttää.. mutta kaipa se ois jännä nähdä heidät livenä, koska en usko että samanlaista väittelyä syntyis silloin.

Seffin kanssa oon jutellut puhelimessa ja hänellä oli kiva ääni :D sen perusteella uskoisin, että hänet ois kiva nähdä.

No fjongan, Lumiinan ja sisukasmamin haluaisin tavata uudestaan. Muutaman muun olen tiennyt jo ennen palstaa ja olen heidän kanssaan koko ajan tekemisissä.

Sitten haluaisin tavata nämä: Aamuäree, vartooja, Roz Doyle, Lunatic, Keittiönoita, olava, Rukoilijasirkka, Huuhkajatar, Aurinkokunta, Kevätaurinko (tunnen hänen kummitätinsä :D ), Bad Virgin, Åbo. On paljon muitakin, mutta en nyt jaksa luetella kaikkia. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Onnenkantamoinen:
Aaban, Sylwi, Besserwisser, AC ja HelloShitty tulevat mieleen ensimmäisinä =)
Ja uusin palstatuttavuus Piipotin. Merenneitonen myös, paljon samanlaisia ajatuksia..

Hei, tää on ihan eka kerta! :D
Joskos täällä eteläisessä Suomessa sitten jotain järjestäisi...vai uskaltaisinkohan mä paljastaa itseni ihan livenä... :D

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Turkilmas. Ei olla nähty vuosikymmeniin :'(

Mutta jos pitää olla sellainen, jota ei oo vielä aikaisemmin tavannut, niin Sörhis :)

(ja Rane :heart: )

:o Moi????(<---ranskaa) Joo, siis Ranen mäkin haluun tavata.

Sää tiätty kans :D. Ja NinaTT, Scarlett, monia muita.

Musta olisi kiva tavata Sirkka, aidon oloinen ihminen.
Ja ehkä täältä Turun seudulta tyyppejä...
Jonsered ja Lunatic olisi ja mielenkiintoista nähdä. Ja itseasiassa useammankin voisi nähdä. Lista olisi pitkä jos kaikki kirjaisi ylös.
Noi nyt tuli ekana mieleen...

Yhteistyössä