Kenet näistä kotiavustajista ottaisit kotiisi?

mulle kiitos
Haluan siivooja-kokki-vaatehuoltaja-puutarhuri-personal trainerin. En tiedä, miten hommat onnistuisivat parissa tunnissa. Löytyisköhän treffipalstoilta sellaista miestä, jolla on pätevyys näihin kaikkiin? Voisin majoittaa hänet autotallin yläkertaan.

Hö, mikä ihmeen surullinen hymiö tuohon otsikon kans tuli. :D Sen siitä saa kun kännyllä palstailee.

Jotenkin itse olen sen verran vanhanaikainen että yritän selviytyä arkijutuista itse, ja että ulkopuolisen palkkaaminen olisi noloa muissa kuin vauvaperheissä - tai isompien kanssa voisi olla sitten joku MLL:n lastenvahti mikä on ihan hyväksyttyä...täälläpäin pidettäisiin jotenkin laiskana semmoista ei-suurperheellistä joka palkkaisi vaikkapa siivoojan.
Jotenkin Suomessa ei tää kulttuurikaan vielä kauheesti suosi ulkopuolista apua, vaikka muissa maissa taitaa olla hyväksytympää.

No, on tässä se hyvä puoli että lapset oppivat pikkuhiljaa kans siivoamaan ja heille tulee isompina käsitys millaista on tehdä vaika koko talon siivous, kauanko se kestää jne.

Mutta silti...Kaverini teetti ikkunoiden pesun siivoojalla, kun heillä on osa ikkunoista aika korkeitakin. Oli vähän semmoinen olo että voi kun mäkin uskaltaisin. :)

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä