B
been there, done that
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ntt:Vaan johan tänne on totisesti taas ketjuja pystyyn pykätty muutaman poissaolopäivän aikana. Eikö se nyt riitä, että eduskunta riitelee ja äänestää ja pääministeri pitää kyselytuntia tässä maassa, riitahan se tulee jo niistäkin
Ja mistä muusta?
Alkuperäinen kirjoittaja Ntt:Olen tavannut miettiä tätä elämää ja kanssaeläjiä yleensä siitä vinkkelistä, että jokaisesta meistä löytää kaikki puolet, hyvät ja huonot. Hankalat ja vaikeat itse kustakin, jonakin päivänä helpommin kuin toisena. Mutta ihan yhtä lailla jokaisesta löytää myös ne hyvät puolet, taidot, ne persoonalliset jalokivet. Ihan itse siinä valitsee, millaisten ihmisten kanssa elää! Sen, millaista maisemaa katsoo, eli mitkä piirteet niistä ihan samoista ihmisistä ottaa, mihin keskittyy ja mihin huomion suuntaa.
Minä taas en mieti kanssaeläjistä mitään, kyllähän hän tapansa näyttää ajan kuluessa. Sen jälkeen vain valitsen, olenko hänen kanssaan tekemisissä ja missä määrin, jos ollenkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Ntt:Peruslaiskana ihmisenä en ihan hirveästi jaksa tulkita ihmisten erilaisia roolejakaan minkään sortin näyttelemisenä, minusta ne ovat monipuolisuutta! Eihän ihminen ole sitä TAI tätä, vaan sekä sitä että tätä, eri ympäristöissä ja eri asioiden kanssa toimiessaan aina hieman eri pinta esillä. Ei se ole näyttelemistä, se on elämän suurta rikkautta ja ihan normaali ilmiö!
No vaikka vielä jaksaisi lähteä tulkitsemaan, niin kenen energia riittäisi minkään roolin ylläpitoon?
Nykyään tuntuu olevan normaali ilmiö oksentaa kaikki mahdollinen itsestään kaikkialla, netissä ja netin ulkopuolella, vain todistaakseen että tässä sitä nyt ollaan niin aitoa, niin aitoa. Sen ei pitäisi olla mielestäni aivan normaali ilmiö.