Oih, liityn muitten Dieselin ihailjoiden seuraan.Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:mies mutta ei komea eikä seksikäs..tavalline... mut tää häiskä
Tää on kyllä niin lutunen että olla ja voi. :heart:
Oih, liityn muitten Dieselin ihailjoiden seuraan.Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:mies mutta ei komea eikä seksikäs..tavalline... mut tää häiskä
:x :/Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:mies mutta ei komea eikä seksikäs..tavalline... mut tää häiskä
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:mies mutta ei komea eikä seksikäs..tavalline... mut tää häiskä
*oksennan*. Todella limainen ällötys.Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:Tykkääkös muut Laurista?
UUH! :heart: Hitto miten syötävä!Alkuperäinen kirjoittaja Jinkywinky:
Tää on kyllä söpö :heart:
Heh! Tää on kyllä tosi namupala. Aiij HERKKU!Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:
no niin... miksi tämä piti linkittää tänne miun kiusaksi ko tiiätte että pöksyt kastuu het!!! |O |O
Se on mun mielestä hirmu vanhan näköinen! (Mä oon syntynyt samana vuonna kuin Lauri, mut se on jotenkin viiskymppisen oloinen, vaikka ei oo lähellekään..)Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:Tykkääkös muut Laurista?