Tää on kuuma!!!!!Alkuperäinen kirjoittaja Triinu:Oih mun mielestä tämä on niin namu
Tää on kuuma!!!!!Alkuperäinen kirjoittaja Triinu:Oih mun mielestä tämä on niin namu
näyttää ihan puliltaAlkuperäinen kirjoittaja Haaveilija_86:Tää mies on kyllä kaikista namuin jopa ihan 21-vuotiaankin mielestä..
http://mycrimespace.com/uploads/jack-bauer.jpg
On ihan karski, vaalea ja miehekäs mies... <3
Kiitos samoin Tuo mies on kyllä täyttä seksiä :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Triinu:Heila sullakin hyvä maku!
OHO! On sitten muitakin omituisia, kuin minä..Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:
uuuuuhh.....Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Mun veljen kaksoisolento, joten en oikein osaa pitää seksikkäänä .Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:uuuuuhh.....Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Taidan vaihtaa ainakin hetkeks tuon koneen taustakuvaksAlkuperäinen kirjoittaja Nyynä:uuuuuhh.....Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
ja siun veli on TIETENKI joko naimisissa tai homo...Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:Mun veljen kaksoisolento, joten en oikein osaa pitää seksikkäänä .Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:uuuuuhh.....Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
samaa mieltä... sillon jotenki niin rehevä meininkiAlkuperäinen kirjoittaja vartooja:Laurissa on sitä jotain, pakko tunnustaa
Jahas... Onkos sun veljes sinkkuAlkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:Mun veljen kaksoisolento, joten en oikein osaa pitää seksikkäänä .Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:uuuuuhh.....Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Oih :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Jinkywinky:
Tää on kyllä söpö :heart:
Ei valitettavasti ooAlkuperäinen kirjoittaja vartooja:Jahas... Onkos sun veljes sinkkuAlkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:Mun veljen kaksoisolento, joten en oikein osaa pitää seksikkäänä .Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:uuuuuhh.....Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Ei mun mielestä komea. Mutta oikein karismaattinen ja kunnioitettava mies kaikin puolin :flower:
Mä en ala :'(Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:Ei valitettavasti ooAlkuperäinen kirjoittaja vartooja:Jahas... Onkos sun veljes sinkkuAlkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:Mun veljen kaksoisolento, joten en oikein osaa pitää seksikkäänä .Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:uuuuuhh.....Alkuperäinen kirjoittaja vartooja: