yäk apeen kuvalle (sori)Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:mies mutta ei komea eikä seksikäs..tavalline... mut tää häiskä
mut tää
yäk apeen kuvalle (sori)Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:mies mutta ei komea eikä seksikäs..tavalline... mut tää häiskä
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:sulla on hyvä maku. Eikä ole muuten miehen äänessäkään valittamista.Alkuperäinen kirjoittaja Mukamaspipsa:Mä tykkään tästä (yksi esimerkki lukuisten joukosta....)
Karismaattinen mies.
Ulkonäkö on ihan ok, mutta se ääni vasta minuun vetoaakin!! Minulla muuten on tuo levy.Alkuperäinen kirjoittaja Mukamaspipsa:Mä tykkään tästä (yksi esimerkki lukuisten joukosta....)
Joo, tässä tyypissä onkin erityistä plussaa ääni ja karismaattisuus. Ja karismaattisuus antaa ulkonäölle pelkkää plussaa =)Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Ulkonäkö on ihan ok, mutta se ääni vasta minuun vetoaakin!! Minulla muuten on tuo levy.Alkuperäinen kirjoittaja Mukamaspipsa:Mä tykkään tästä (yksi esimerkki lukuisten joukosta....)
Harsoinen teräs on yksi lempilevyistäni...Alkuperäinen kirjoittaja Mukamaspipsa:Joo, tässä tyypissä onkin erityistä plussaa ääni ja karismaattisuus. Ja karismaattisuus antaa ulkonäölle pelkkää plussaa =)Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Ulkonäkö on ihan ok, mutta se ääni vasta minuun vetoaakin!! Minulla muuten on tuo levy.Alkuperäinen kirjoittaja Mukamaspipsa:Mä tykkään tästä (yksi esimerkki lukuisten joukosta....)
Mulla löytyy enimmäkseen musaa hänen aikasemmalta ajoilta (Hassisen kone), muut löytyy sit tyttäriltäni. No, ei ny kaikki, mutta paljon kuites.
Tämä on totta!Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Ei mun mielestä komea. Mutta oikein karismaattinen ja kunnioitettava mies kaikin puolin :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:mies mutta ei komea eikä seksikäs..tavalline... mut tää häiskä
Komea se ei ole, mutta seksikäs kyllä.Alkuperäinen kirjoittaja mariella:http://imagecache2.allposters.com/images/pic/MMPH/254278~Bono-Posters.jpg
vai uskallatteko olla eri mieltä? uuhh!!
Mä kans :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Gorthaur:http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/e2/Hynynen.jpg
Panisin...!
Niiiiiiin ON :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:Gordon ON herkku :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:
Niih :snotty: sitähän minäkinAlkuperäinen kirjoittaja vartooja:Niiiiiiin ON :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:Gordon ON herkku :heart:
Tää oli kyllä tosi namu!Alkuperäinen kirjoittaja Mariduk:
Ei kai ny tosiasioista voi kiistelläAlkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:Niih :snotty: sitähän minäkinAlkuperäinen kirjoittaja vartooja:Niiiiiiin ON :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:Gordon ON herkku :heart: