Kenenkään muun miehellä menny polla sekaisin rakentamisesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ulpu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No en ihmettele, rakentaminen on raskasta (etenkin jos ei ole alan koulutusta). Usein on liian tiukka aikataulu ja liian pieni budjetti. Virheitä sattuu työmaalla. Lisäksi vaimo hermostuu jossain välissä yh-elämään.

Näistä syistä tilasimme aikoinaan avaimet käteen talopaketin.

Ei onneksi, vaikka paree vielä mitään sanoa kun tuo rojekti kesken vielä. Nelisen vuotta on tätä tavalla tai toisella tahkottu, toivon mukkaan ens vuonna tähän aikaan voi sanoa, että jouluksi kotiin ja tarkoittaa vielä samaa vuotta...

Sehän on kai suurin yksittäinen tekijä avioeroissa. Ja etenkin jos se rakentaminen sattuu 7 vuoden kriisin paikkeille. Koittakaa nyt ottaa rennosti kaiken suhteen, lokoisia koti-iltoja, aikaisin nukkumaan, hyvää ruokaa ja reilusti kasviksia. Vitamiinikuurikaan ei pahitteeksi ole jos epäilee että varastot on vähissä (mm. B-vitamiinin ja raudan puute aiheuttaa väsymystä ja ärtyisyyttä)

Mies on vaan sitä sorttia muutenkin että kokoajan pitäis tehdä jotain hyödyllistä. ei voi yhtään olla vaan rauhassa.

se on niin ihmeellistä kun se huutaa kiirettänsä mulle mutta kuitenkin sillä on aikaa istua metsällä kavereittensa kanssa...

oon nyt nielly kiltisti vaan tätä sen kiukuttelua koko rakennusajan(2,5v) ja lisäks nämä 8kk nyt mulla alkaa olemaan mitta täynnä.

[QUOTE="ulpu";24906531]Mies on vaan sitä sorttia muutenkin että kokoajan pitäis tehdä jotain hyödyllistä. ei voi yhtään olla vaan rauhassa.

se on niin ihmeellistä kun se huutaa kiirettänsä mulle mutta kuitenkin sillä on aikaa istua metsällä kavereittensa kanssa...

oon nyt nielly kiltisti vaan tätä sen kiukuttelua koko rakennusajan(2,5v) ja lisäks nämä 8kk nyt mulla alkaa olemaan mitta täynnä.[/QUOTE]

Teidän kannattaisi käydä keskustelemassa jossain parisuhdeterapeutilla.

Meillä rakentaessa oli hullun tiukka aikataulu (ei omista syistä johtuen). Mies teki ympäripyöreitä päiviä ja ylikin. Mä tiedostin tämän ja olin ihan valittamatta yksinhuoltajana sen rakentamisajan. Ajattelin, että se on se aika ja sillä hyvä. Mutta eipä siitä ihan nopeasti toivuttukaan. Mies ei ollut kiukkuinen, mutta masentui, kun talo vihdoin saatiin asumiskuntoon. Jaksoi työnsä hoitaa kyllä, mutta kotona ei tehnyt mitään eikä jaksanut mitään. Ei puhunut. Ei myöntänyt, kun mä yritin asiasta puhunut. Jumittui nettipelaamiseen jne. Onneksi saatiin asia selvitettyä, mutta n. 1½ vuotta siinä meni.

mähän en kyllä ole missään vaiheessa valittanut mitään miehelle en edes siitä seksin olemattomuudesta. Mikä oli kyllä aika kamalaa yhdessä vaiheessa ei ollut seksiä 1,5vuoteen.

pahinta on se että mies ei ite näe/tajua että nyt on asiat pielessä...

Yhteistyössä