Auttakaa piis! neuvoja!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja itkuinen taas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

itkuinen taas

Vieras
Tilanne seurustelen miehen kanssa jo 5 vuotta jolla on erektio ongelmia!
Ns seksiä on hurjat puolessa vuodessa kerran ja silloinkin mies umpihumalassa.
Miehellä on kesto 10 sekuntia!
Mies ei suostu lääkäriin!
Uutena ongelmana tuli ilmi?! kireä esinahka.Hän ei kuulemma pysty muuten kuin humalassa ( muuten sattuu?! )

Mitä minä teen!?

Yiritän hakea koko ajan asuntoa, mutta huonolta näyttää...mulla repee pää
jos lähden useaksi viikoksi kavereiden luokse mun tavarat alkavat sillä välin hajoamaan, tuhoutuu.....kellekkään ei voi puhua :( tod.näk saan turpiini ( niin on käynyt )

mitä hittoa mä teen?

Erilaisia seksivälineitä käyttöön, ja vähän niinkun vahingossa asiaa voi auttaa.. Kylpyä, suihkua tms..Miestä varmaan hävettää asia, ja siksi on humalassa

[QUOTE="öö";25848814]No jos oot eroomassa (mikä varmaan ihan hyvä) niin mitä sua enää haittaa miehen kestävyys tai esinahka?! :O[/QUOTE]

Minne hittooon vien tavarani? Yhdenkään kaverin luokse ei sovi!
Rahallisesti menetys aivan liian suuri.
Tiedän,että olen ollut tyhmä,kun aloiitnm seurustelelun vätyksen kanssa.
Olen eniten vihainen itselleni...mitne voi tyhmä ihminen olla....

Alkuperäinen kirjoittaja en ymmärrä vieläkään;25848818:
miksi siis olet lähtemässä ja pää repeää - ei kai seksin vähyyden takia asialla noin kiire ole?
miksi et saa asuntoa?

Kun sitä seksiä ei ole.Miehelle on turha puhua ( on kuin ei olisi kuullutkaan asiaa )
Mieheöltä kuultua: hänen vika kaikki syytä vaan.

Asuntoaj tässä kylässä ei ole!!! siinä syy.Ei voi saada,kun ei ole antaa ( ei kaupungilla eikä yksityisellä )

vaihda paikkakuntaa sitten? edelleenkään et vastaa, miksi maailma menee raiteiltaan siksi, että sinä et saa seksiä? vai onko jotain muutakin mitä et saa, paitsi pelätä turpasi puolesta?

Meilläpäin kaupunki on antanut nopeemmin asunnon niille, jotka eroavat ja sullakin on lisäperuste, että mies on väkivaltainen.
Voit myös laittaa lehteen ilmoituksen ja rukoilla ihmettä.
Tai sit muutat naapurikylään jos siellä ois.

Yhteistyössä