Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
mä epäilen tuota kans vahvasti! :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 07:47 tuisku77 kirjoitti:Täällä myös kaksi kitisevää.. Hyvä kun isompi sai aamulla silmiään auki, kun se alkoi... Onko lapsemme liian hemmoteltuja?![]()
Justiinsa kun meillä.Tyttö 3½v. ei osaa mitään pyytää normaalisti vaan aina se sama saakurin narinatyyli. :ashamed: Pienempi kiukkuaa muuten vaan.Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 07:48 elli kirjoitti:kun tää on sellaista.(kitinäää)äiti mä haluun vettä(kitinääää) ja jos hetio ei saa nenänsä alle lasia (kitinää) tässä oli viimeisin kitinä vitinä....
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 07:50 tulisielu kirjoitti:\Justiinsa kun meillä.Tyttö 3½v. ei osaa mitään pyytää normaalisti vaan aina se sama saakurin narinatyyli. :ashamed: Pienempi kiukkuaa muuten vaan.Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 07:48 elli kirjoitti:kun tää on sellaista.(kitinäää)äiti mä haluun vettä(kitinääää) ja jos hetio ei saa nenänsä alle lasia (kitinää) tässä oli viimeisin kitinä vitinä....![]()