V
vieras
Vieras
Tai okei, keksin muutaman pakon:
- vanhempien sairastuminen
- molemmilta vanhemmilta hajoo päät kotona (kumpikaan ei voi jäädä hoitovapaalle)
Muu puhe on paskaa.
Tämä on ihan valinta kysymys, joten älkää marisko, että oli pakko ja pakko. Lainasta voi maksaa vain korot, voi tehdä jotain muuta työtä kotoa käsin jne...
Kiitos ja anteeksi.
- vanhempien sairastuminen
- molemmilta vanhemmilta hajoo päät kotona (kumpikaan ei voi jäädä hoitovapaalle)
Muu puhe on paskaa.
Tämä on ihan valinta kysymys, joten älkää marisko, että oli pakko ja pakko. Lainasta voi maksaa vain korot, voi tehdä jotain muuta työtä kotoa käsin jne...
Kiitos ja anteeksi.