oikein, kyllä ne lapset oppii!! huomannu vaan että se on vanhemmista kiinni paljon tuo asiaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Meidän syksyllä kolme täyttävä tyttö käyttää viel öisin vaippoja mut päätin että nyt kun toi vaippapaketti loppuu niin saa loppua vaippojen käyttökin.
Mutta minkä ikäinen noin anatomisesti on oikeasti valmis pidättelemään läpi yön? Onko se 3v? Itse vaan olen miettinyt että tarvisko opettaa tyttö jo univaipoistakin pois, kun ikää on 2v4kk vai olenko liian hätäinen?Alkuperäinen kirjoittaja ap:oikein, kyllä ne lapset oppii!! huomannu vaan että se on vanhemmista kiinni paljon tuo asiaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Meidän syksyllä kolme täyttävä tyttö käyttää viel öisin vaippoja mut päätin että nyt kun toi vaippapaketti loppuu niin saa loppua vaippojen käyttökin.
Näin on meilläki, huomasin vaan yhenäkin et haloo, likka tulee KOLME ja vaipathan on melki aina kuivia.. Tajusin sit kiireellä hankkii sopivia pikkareitaki :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja ap:oikein, kyllä ne lapset oppii!! huomannu vaan että se on vanhemmista kiinni paljon tuo asiaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Meidän syksyllä kolme täyttävä tyttö käyttää viel öisin vaippoja mut päätin että nyt kun toi vaippapaketti loppuu niin saa loppua vaippojen käyttökin.
Mulle tuli jostain syystä vähä samanlaiset fiilikset...Alkuperäinen kirjoittaja Kärpässieni:minua ei helpsoti ärsyyntymään saa, mutta kyllä nämä aloitukset saa jonkun karvan nousemaan pystyyn.. Näiden tarkoituksena ei ole saada muuta kuin huonoa omaatuntoa niille keiden lapset ei vielä ole ko. ikään mennessä vaipattomia. Argh. ärsyynnyin. |O
Kylläpä nyt hävettääki...Alkuperäinen kirjoittaja Pinnea:Mulle tuli jostain syystä vähä samanlaiset fiilikset...Alkuperäinen kirjoittaja Kärpässieni:minua ei helpsoti ärsyyntymään saa, mutta kyllä nämä aloitukset saa jonkun karvan nousemaan pystyyn.. Näiden tarkoituksena ei ole saada muuta kuin huonoa omaatuntoa niille keiden lapset ei vielä ole ko. ikään mennessä vaipattomia. Argh. ärsyynnyin. |O
no se riippuu ihan lapsesta, toiset aiemmin ja toiset myöhemmin. kokeilemalla se selviää. Pissata pienokainen just ennen nukkumaanmenoa ja heti aamulla kun herää. kannattaa katsoa useampi kuin yksi yö, nimittäin meillä oudokseltaan poitsu pisutteli sänkyyn kun luuli että on vaippa, mutta muina öinä enää ei. Mutta jos vaikka kolmena perättäisenä yönä on vahinko käyny niin sitten jatkaisin vielä jonkin aikaa yövaipan käyttöä.Alkuperäinen kirjoittaja mietin:Mutta minkä ikäinen noin anatomisesti on oikeasti valmis pidättelemään läpi yön? Onko se 3v? Itse vaan olen miettinyt että tarvisko opettaa tyttö jo univaipoistakin pois, kun ikää on 2v4kk vai olenko liian hätäinen?Alkuperäinen kirjoittaja ap:oikein, kyllä ne lapset oppii!! huomannu vaan että se on vanhemmista kiinni paljon tuo asiaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Meidän syksyllä kolme täyttävä tyttö käyttää viel öisin vaippoja mut päätin että nyt kun toi vaippapaketti loppuu niin saa loppua vaippojen käyttökin.
Joo no siis ei ne vaipat ees oo aamuisin märkiä, se on vaan jotenki "varalta" se vaippa ollu.. Mut nyt tosiaan saa loppua varavaippojen käyttö.Alkuperäinen kirjoittaja ap:oikein, kyllä ne lapset oppii!! huomannu vaan että se on vanhemmista kiinni paljon tuo asiaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Meidän syksyllä kolme täyttävä tyttö käyttää viel öisin vaippoja mut päätin että nyt kun toi vaippapaketti loppuu niin saa loppua vaippojen käyttökin.
Moro! :wave:Alkuperäinen kirjoittaja pirpiz:Näin on meilläki, huomasin vaan yhenäkin et haloo, likka tulee KOLME ja vaipathan on melki aina kuivia.. Tajusin sit kiireellä hankkii sopivia pikkareitaki :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja ap:oikein, kyllä ne lapset oppii!! huomannu vaan että se on vanhemmista kiinni paljon tuo asiaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Meidän syksyllä kolme täyttävä tyttö käyttää viel öisin vaippoja mut päätin että nyt kun toi vaippapaketti loppuu niin saa loppua vaippojen käyttökin.
Mä sain pojan kolmevuotisneuvolassa "lievää" painostusta yövaipasta luopumiseen. Se vaippa vaan painaa aamulla aika reilusti, ikinä ei ole ollut kuiva. Että ei taida olla ajankohtaista meillä vielä. Valitettavasti.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Silloin, kun lapsen vaippa alkaa olla yön jälkeen aina kuiva, on lapsi valmis jättämään yövaipan pois. Normaalisti, varsinkin pojilla se alkaa tapahtumaan lähempänä 3v. N. 2½-vuotiaana amatomisesti alkaa lapsen virtsanpidätys kehittymään. Tää on siis keskiarvoa.
HelouAlkuperäinen kirjoittaja Seltsu:Moro! :wave:Alkuperäinen kirjoittaja pirpiz:Näin on meilläki, huomasin vaan yhenäkin et haloo, likka tulee KOLME ja vaipathan on melki aina kuivia.. Tajusin sit kiireellä hankkii sopivia pikkareitaki :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja ap:oikein, kyllä ne lapset oppii!! huomannu vaan että se on vanhemmista kiinni paljon tuo asiaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Meidän syksyllä kolme täyttävä tyttö käyttää viel öisin vaippoja mut päätin että nyt kun toi vaippapaketti loppuu niin saa loppua vaippojen käyttökin.
:attn: Tuo ei muuten pidä paikkaansa!Alkuperäinen kirjoittaja ap:oikein, kyllä ne lapset oppii!! huomannu vaan että se on vanhemmista kiinni paljon tuo asiaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Meidän syksyllä kolme täyttävä tyttö käyttää viel öisin vaippoja mut päätin että nyt kun toi vaippapaketti loppuu niin saa loppua vaippojen käyttökin.