Kenen perheessä ei käy pupuja eikä kukkoja?

Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:
Eikä munia edes piilotella mihinkään.

Otan kaapista pussin ja annan suklaamunat lapsille. :whistle:
Ai kukko tai pupuko ne munat piilottaa? Olen pienestä pitäen tajunnut, että äiti piilottaa suklaamunat. Höh, olisinkin tiennyt tuollaisen :'D

 
:wave:
Mie yhteen aikaan piilottelin munia, mutta nytttemmin kun lapsia on useita, niin ois aika mahdotonta järjestää munien etsintää niin, että pienetkin saisivat osansa ja ilon löytää muna piilosta.
Tai sit siinä menis kauheesti aikaa, kun ensin etsis pienet, sit keskimmäiset ja sit isot... ja siihenmennessä, kun isot oisvat löytäneet aarteensa, pienet ois jo ehtineet tuhota omat munansa... ja ois sitä "anna mulle, saanko maistaa... Mut ku mä haluuun, haluun heti!" - kinuamista yllin kyllin *siis laiskana ja helpomman kautta menen, ja annan munat pussista suoraan*
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
:wave:
Mie yhteen aikaan piilottelin munia, mutta nytttemmin kun lapsia on useita, niin ois aika mahdotonta järjestää munien etsintää niin, että pienetkin saisivat osansa ja ilon löytää muna piilosta.
Tai sit siinä menis kauheesti aikaa, kun ensin etsis pienet, sit keskimmäiset ja sit isot... ja siihenmennessä, kun isot oisvat löytäneet aarteensa, pienet ois jo ehtineet tuhota omat munansa... ja ois sitä "anna mulle, saanko maistaa... Mut ku mä haluuun, haluun heti!" - kinuamista yllin kyllin *siis laiskana ja helpomman kautta menen, ja annan munat pussista suoraan*
:LOL:

Mua nauratti sillonkin ihan kamalasti, kun kerroit miehesi sormesta ja sirkkelistä. Siis ei sillä, että se olisi ollut hauskaa, mutta osaan suurperheen lapsena kuvitella, millainen härdelli teillä on ollut, kun tilanne oli päällä. :eek: Kuinka muuten sormi voi?
 
Meillä on vain narsisseja pöydällä. Nekin siksi, että äitini toi :snotty:
Esikoinen on vanhempieni luona viettämässä pääsiäistä ja kuopus ei vielä pääsiäishössötystä ymmärrä. Suklaamunatkin unohtuivat kauppaan, kun en välitä makeasta itse.
 
Höh, tylsää...meillä käy vieläkin ja mä täytän sentään kohta 20 ja veli 18v :ashamed: :D Ja pikkujouluna tonttu toi paketit meille parvekkeelle...kävin yöllä vessassa ja vilkaisin samalla olohuoneen ikkunasta, onko paketit ilmestyny, en malttanut odottaa aamuun :snotty: *ikuinen lapsi*
 
k.kikero
Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:
Alkuperäinen kirjoittaja :(:
kohta perinteet vaalii SUA! taivu tai tuhoudu!
:eek:
*tunkee munia tyynyjen alle, pipoihin, takapihalle ja koiran ruokakuppiin"
No löytyihän se järjen ääni sieltä iloisesti! Oikein kukkoisaa (sekä munarikasta) pääsiäistä myssyjen parissa!:)
"Kukotta on munakin mieletön mähky"
 
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Höh, tylsää...meillä käy vieläkin ja mä täytän sentään kohta 20 ja veli 18v :ashamed: :D Ja pikkujouluna tonttu toi paketit meille parvekkeelle...kävin yöllä vessassa ja vilkaisin samalla olohuoneen ikkunasta, onko paketit ilmestyny, en malttanut odottaa aamuun :snotty: *ikuinen lapsi*
Mä oon vähän miettinyt, että oonko tosi tylsä. Mutta en ite muista, että se olisi ollut lapsuudessa hohdotonta, kun äiti ojensi suklaamunat. Ja kaiken lisäksi vanhemmat osti meidän joululahjatkin, ei tarvittu välikäsiä. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:
:LOL:

Mua nauratti sillonkin ihan kamalasti, kun kerroit miehesi sormesta ja sirkkelistä. Siis ei sillä, että se olisi ollut hauskaa, mutta osaan suurperheen lapsena kuvitella, millainen härdelli teillä on ollut, kun tilanne oli päällä. :eek: Kuinka muuten sormi voi?
Vähän paremmin jo, kiitos kysymästä.
Kulkeehan tuo toki sormi pystyssä kokoajan... siis siinä on siteet jne, ja tiistaina menee uudelle näytille lääkäriin.

Olihan se aika koomista varsinkin nyt kun jäljestäpäin ajattelee. Siis penskat, osa yövaatteissa, osa vaihtamassa niitä, iltapala-pöydässä osa, osa pesee hampaita ja yks juoksee veri sormesta suihkuten ympäri kämppää ja huutaa "rätti, riepu, joku... äkkiä!" ja mie koitan löytää puhdasta pyyhettä, ja mietin pää höyryten, että minne soitan... ja miten pahasti on sattunut, ja lapset säikähti ja osa itkee... rauhoittele siinä nyt sit, kun itselläkin pasmat ihan sekaisin, ja koululaisetkin vaan juoksee ympyrää, että missä on aamuksi puhtaat verkkarit, ku on liikuntaa ja yks tivaa, jotta allekirjoititko sen lapun jo jne.
Mutta nyt kaikki kuitenkin silleen ok.
 
Aksu81
Alkuperäinen kirjoittaja hah:
Alkuperäinen kirjoittaja Aksu81:
Täällä ei ole mämmiä eikä munia, jos omiani ei lasketa. Mitäs mä yksikseni täällä munisin?
Et kai sä mikään kukko olekkaan?
No en kai, kun ei ole tunkiotakaan missä kiekua. Yritän vaan kukkoilla täällä palstalla ja munaus on varmaankin lopputulos tämän kanalauman keskellä. :LOL:
 
kana kananen
Alkuperäinen kirjoittaja Aksu81:
Alkuperäinen kirjoittaja hah:
Alkuperäinen kirjoittaja Aksu81:
Täällä ei ole mämmiä eikä munia, jos omiani ei lasketa. Mitäs mä yksikseni täällä munisin?
Et kai sä mikään kukko olekkaan?
No en kai, kun ei ole tunkiotakaan missä kiekua. Yritän vaan kukkoilla täällä palstalla ja munaus on varmaankin lopputulos tämän kanalauman keskellä. :LOL:
Jos tähän liittyy vielä myssy(!), niin olet jo oikeilla jäljillä. Siitä vaan sitten pääsiäismieltä kohottamaan ja munim...munailemaan oikeen kunnolla...

p.s. kot kot?
 

Yhteistyössä