Kenen palstalaisen kanssa olet usein samoilla linjoilla, kenen kanssa usein eri mieltä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Ei ole siis haukkumaketju, vaan siitä, miten eri lailla näkee asiat.

Minä olen usein samaa mieltä näiden nikkien kanssa

- BKM

- chrissy

- Madicken

ja muitakin, ei tule nyt vain mieleen

Eri mieltä olen

- Lilii Lisänimetön

- Lunatic

- marquis de sade

Jaha, koska pääsin ap:n listalle niin vastaan, että ainakin seuraavat:

Samaa mieltä:
- kowalski
- huspati huta
- keittis
- non compos mentis
- huom

Samaa mieltä kierosti
- mrs Shillelagh
- lunatic
- tuuljmyllynlämmittäjä

Eri mieltä
- keittis joskus
- lepsa
- ap (?)
- phoebsi
- huumekoira
- marquise de sade
- imperial
- patsystone

Samaa mieltä olen ainakin

LisaMarien
Micosan
Chefin
Tytsi89:n

kanssa

Niitä on niin vaikea muistaa kenen kanssa on eri mieltä. :o Ainakin nyt Herra Majurin kanssa sektio-asioista. :D Marquis de saden on kanssa aika usein eri linjoilla kanssani.

En tiedä olenko samaa mieltä kenenkään kanssa usein tai jatkuvasti (koska olen aika sääliö ), mutta pidän Ultramariinin ja Metsiksen tavasta ajatella ja käsitellä monia asioita. Heillä on kyky nähdä asia monelta kannalta, kääntää siitä jokaista kulmaa esiin ja ottaa esille näkökulmia, joita en itse olisi ajatellutkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula:
En tiedä olenko samaa mieltä kenenkään kanssa usein tai jatkuvasti (koska olen aika sääliö ), mutta pidän Ultramariinin ja Metsiksen tavasta ajatella ja käsitellä monia asioita. Heillä on kyky nähdä asia monelta kannalta, kääntää siitä jokaista kulmaa esiin ja ottaa esille näkökulmia, joita en itse olisi ajatellutkaan.

Ultramariini kirjoittaa kyllä kauniisti

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula:

Ultramariini kirjoittaa kyllä kauniisti

Peesaan. Itsekin olen Ultramariinin(kin) kanssa usein samoilla linjoilla. Hän antaa kuvan hyvin viisaasta, myötäelävästä ihmisestä. :)

Yhteistyössä