Kenen palstailijan kuvan haluaisit nähdä? TOP3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä en osaa muita laittaa, kuin Rollolaisen ja ihan vaan sen vuoksi, kun itse olen kotoisin Rovaniemeltä. Olis kiva nähdä, onko joku tuttu tai tutun tuttu :).

Muuten on ihan sama itse kenenkin ulkonäölle. En mä niin kiinnostunut siitä ole. Tää palsta on kuitenkin niin kaukana oikeasta elämästä, ettei kenenkään ulkonäöllä ole mitään merkitystä.

Aika monen kuvan olenkin jo kuvaketjuissa nähnyt, mutta vielä kiinnostaisi tietää miltä näyttävät ainakin Lunatic, Anatolia, Björn, Katylina ja Fine van brooklyn med pieno (meniköhän oikein). Nuo nyt tulivat ekana mieleen... Ja tietty palstan miehet.

[QUOTE="Labello";27245753]Onko Björn kaunis?[/QUOTE]

Kaunein kaikista, jotka kuviaan palstalle on laittanut. Voi olla kauniimpiakin, mutta heistä ei ole kuvia näkynyt. Todella upea nainen tuo Björn, oikeasti.

Akaatti, Päätön & Rollolainen.

Mun pärstä oli joskus aikojen alussa omassa profiilissa, ja muutaman kerran se on palstalla muutenkin esiintynyt, mutta eipä meikäläisessä kyllä paljon nähtävää oo.

Mitä ihmettä? Mä taidan olla ainoa, joka ei todellakaan halua katsella kenenkään kuvia täältä. En avaa useimpia kuvaketjujakaan, koska mun mielestä netissä on kiva keskustella ilman naamaa ja sen tuomaa rasitetta. Jos jollakin on yksi silmä ja perse keskellä naamaa, sen juttuihin suhtaudutaan heti eri tavalla; se ei voi olla hyvä vanhempi ja tietenkin se on työtön koska on niin ruma, ja jos se on onnellinen kirjoitustensa mukaan, niin se ei pidä paikkaansa vaan on vain epätoivoista todistelua. Eihän niin ruma nyt voi oikeasti onnellinen olla jne.

Mä tunnen täältä palstalta pari tyyppiä irl, ja keskustelen heidän kanssaan muualla, enkä juuri koskaan kommentoi heidän ketjujaan täällä netissä. Mä ihmettelen, mitä lisäarvoa mun juttuihini toisi se, että linkittäisin passikuvani tänne arvosteltavaksi. Äh, en halua nähdä kenenkään kuvia siis.

Yhteistyössä