Kenen palstailijan kuvan haluaisit nähdä? TOP3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä uskon että akaatti on oikeasti kaunis, ei ehkä perinteinen klassinen kaunotar mutta persoonallinen ja kaunis.
Oletteko akaatti muuten tuulipuvun kanssa ihan samannäköisiä? siis muistaakseni olette identtisiä mutta onko teillä yhä samantyyliset hiukset yms?

[QUOTE="vieras ap";27244267]Mä uskon että akaatti on oikeasti kaunis, ei ehkä perinteinen klassinen kaunotar mutta persoonallinen ja kaunis.
Oletteko akaatti muuten tuulipuvun kanssa ihan samannäköisiä? siis muistaakseni olette identtisiä mutta onko teillä yhä samantyyliset hiukset yms?[/QUOTE]

Emme ole mielestäni samannäköisiä koskaan oikein olleetkaan, mutta silti usein huomaan kuinka meitä tuijotetaan ja kysytään asiasta. Varsinkin vauvana olimme hyvin erinäköiset, kuten mm. tässä kuvassa näkyy.

• Tykkää
Reactions: UniQuePopPy
Kasvoissa on Downin syndroomalle tyypilliset piirteet. Ei tosin enää, mutta varsinkin tuossa kuvassa.
Okke, sitten meidän kaikilla lapsilla on vissiin ollu down. Ja mulla kun olin ton ikänen. *yläfemmaa*

Oma top 3 olisi varmaankin Akaatti, Hyytikyppynen ja Anatolia.

Toisaalta kiinnostaisi nähdä myös palstan miehistä kuvia. Kepsis, Päätön, Pikkukaupunkilainen, Timppa, Majuri, Turbojurpo...

Siitä kuvasta olen lihonut. Nykyään painan melkein 70 kg, en uskalla vaa'alla käydä. Nyt tosin aloitin laihdutuksen talvea varten. Jospa talvella painaisi taas vaikka 60 kg. =)

Tsemppii kovasti pudotukseen :) Kyl sä pystyt siihen! Kymppi putoo niin ettet huomaakaan.

• Tykkää
Reactions: Akaatti
Oma top 3 olisi varmaankin Akaatti, Hyytikyppynen ja Anatolia.

Toisaalta kiinnostaisi nähdä myös palstan miehistä kuvia. Kepsis, Päätön, Pikkukaupunkilainen, Timppa, Majuri, Turbojurpo...

Mä olen luullu että päätön ja pikkukaupunkilainen on naispuolisia :D

Lunatic on esitellyt kuviaan moneen otteeseen mutta aina harmaana. Siinä harmaana laittelussa vaan on se että kuvia ei voi poistaa eli ne kyllä löytyy palstan arkistosta.. ;)

Nooh, ehkä hän laittaa joskus kuvan.

flags_0
flags_0
flags_0
flags_0
%0A
flags_0
flags_0
flags_0

marabou ja turpojurpo :P

:D ei minua kuuluisi enää muistaa tämmösissä ketjuissa, nii hyvin olen osannut olla poissaoleva jo pitemmän aikaa :xmas: eikä kyllä kenenkään ruudut kestäisi nähdä tätä pärstää muutenkaan :D

Lunatic on esitellyt kuviaan moneen otteeseen mutta aina harmaana. Siinä harmaana laittelussa vaan on se että kuvia ei voi poistaa eli ne kyllä löytyy palstan arkistosta.. ;)

Jos laittaa aijaan kautta kuvan harmaanakin niin kyllähän se palstalta katoaa jos sen poistaa sieltä aijaasta. Ellei joku ehdi sitä kopioida.

Mä haluaisin nähdä Anatolian, pikkukaupunkilaisen ja päättömän. Ainakin.

Sitten Katylinan, olis jännä nähä millanen pärstä on ihmsisellä jolla on niin voimakkaat mielipiteet. Mulle tulee ainakin jutuista mieleen se Narnian ilkeä kuningatar, sellanen jääprinsessa tyyppinen siis.
narniawitch.jpg

Yhteistyössä