Kenen palstailijan kuvan haluaisit nähdä? TOP3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen aina kuvitellut Madicken04:n ihan Twin Peaksin Shellyn (vai mikä sen Leon vaimon nimi on?) näköiseksi. Akaatti on pitkä, hoikka ja tummahiuksinen. Anatolia on ristiverinen n. 168cm pitkä ja ei ihan hoikka muttei lihavakaan, sellainen perustallukka jolla isohkot siniset silmät. Chef on vähän samanlainen kuin Anatolia mutta vihreäsilmäinen ja vaaleampihiuksinen.

[QUOTE="vieras ap";27244197]Olen aina kuvitellut Madicken04:n ihan Twin Peaksin Shellyn (vai mikä sen Leon vaimon nimi on?) näköiseksi. Akaatti on pitkä, hoikka ja tummahiuksinen. Anatolia on ristiverinen n. 168cm pitkä ja ei ihan hoikka muttei lihavakaan, sellainen perustallukka jolla isohkot siniset silmät. Chef on vähän samanlainen kuin Anatolia mutta vihreäsilmäinen ja vaaleampihiuksinen.[/QUOTE]

Valitettavasti en ole hoikka, haluaisin kyllä olla. :| Nyt tosin aloitan säästökuurin, ettei ole varaa oikein ostaa mitään, niin toivottavasti laihdun ihan huomaamatta. Haluaisin tosi paljon, että paino putoaisi vähintään 10 kg.

Majuri
Anatolia
Lex

Pakko viel lisätä Lunatic!

Viimeksi muokattu:
Anatolia, Akaatti ja... kääk, nyt se nikki katos just mielestä, nainen joka asuu pohjosessa, hänellä on yksi lapsi ja hänellä oli/ on aivokasvain... auttakaa nyt akkaa mäessä.
Kaikista on vahva mielikuva miltä näyttävät, mutta totuus varmasti hyvin eri.

Minua on usein sanottu oudon näköiseksi, lisäksi lapsena näytin kuulemma ihan kehitysvammaiselta, kuten tässä kuvassa, jossa olen noin puolivuotias.

Ihana pallero:)

Ai jaha, mistä kohtaa näytät vammaselta, en näe kyllä samoin.

Yhteistyössä