Siis oikeesti? Ootko sä sen äiti?Alkuperäinen kirjoittaja helmet:Soitin hänelle klo 0.30, että sais tulla kotiin ja tuli 3.00 kun soitin että NYT KOTIIN!
Säpä nopee oot, mun kello on vasa seittemän tietämillä.Alkuperäinen kirjoittaja helmet:Soitin hänelle klo 0.30, että sais tulla kotiin ja tuli 3.00 kun soitin että NYT KOTIIN!
ÖÖÖÖ, jos sillä on siellä bileissä säpinää sen typyn kanssa niin mihin se puhelinta tarvitsee =DAlkuperäinen kirjoittaja *:Mun!
Tulee varmaan 01-05 aikaan. Mielenkiinnolla odotan nimittäin juhlissa on yksi typy kenen kanssa luulen sillä olevan jotain säpinää aion tutkia puhelimen kun mies nukahtaa
Ja kaikki pikkujoulut on ryyppäämistä? Meidän töistä emnnään pikkujouluissa teatteriin tms.Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Juu, onneksi mun mies ei käy pikkujouluissa. Sillä on älykkäämpiäkin keinoja irrotella.
Mitä väliä onko ne pikkujoulut vai ei pikkujoulut?Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Juu, onneksi mun mies ei käy pikkujouluissa. Sillä on älykkäämpiäkin keinoja irrotella.
Onko? Tuskin. Mitäs sitten? Annapa joku esimerkki tosi korkealentoisista pikkujouluista, joihin meilläkin voisi olla tarvetta!Alkuperäinen kirjoittaja Aamu:Ja kaikki pikkujoulut on ryyppäämistä? Meidän töistä emnnään pikkujouluissa teatteriin tms.Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Juu, onneksi mun mies ei käy pikkujouluissa. Sillä on älykkäämpiäkin keinoja irrotella.
Voisin vaikka leimatakin. Mutta miksi leimaisin?Alkuperäinen kirjoittaja just:Mitä väliä onko ne pikkujoulut vai ei pikkujoulut?Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Juu, onneksi mun mies ei käy pikkujouluissa. Sillä on älykkäämpiäkin keinoja irrotella.
Ja säkö leimaat nyt kaikki ne miehet (eli melkein kaikki suomalaiset) hölmöiksi jotka irroittelee alkoholin kanssa?
Kumma, että sinäkin palstailet =D Sehän se vasta hienoa ja älykästä on.Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Onko? Tuskin. Mitäs sitten? Annapa joku esimerkki tosi korkealentoisista pikkujouluista, joihin meilläkin voisi olla tarvetta!Alkuperäinen kirjoittaja Aamu:Ja kaikki pikkujoulut on ryyppäämistä? Meidän töistä emnnään pikkujouluissa teatteriin tms.Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Juu, onneksi mun mies ei käy pikkujouluissa. Sillä on älykkäämpiäkin keinoja irrotella.
Ei kai siinä mistään tarpeesta ole kysymys? Musta on ainakin kivaa viettää aikaa myös duunikavereiden kanssa myös työajan ulkopuolella. Edes kerran vuodessa.Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Onko? Tuskin. Mitäs sitten? Annapa joku esimerkki tosi korkealentoisista pikkujouluista, joihin meilläkin voisi olla tarvetta!Alkuperäinen kirjoittaja Aamu:Ja kaikki pikkujoulut on ryyppäämistä? Meidän töistä emnnään pikkujouluissa teatteriin tms.Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Juu, onneksi mun mies ei käy pikkujouluissa. Sillä on älykkäämpiäkin keinoja irrotella.
Sä taidat olla todella tyhmä ja jäykkä ihminen.Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Voisin vaikka leimatakin. Mutta miksi leimaisin?Alkuperäinen kirjoittaja just:Mitä väliä onko ne pikkujoulut vai ei pikkujoulut?Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Juu, onneksi mun mies ei käy pikkujouluissa. Sillä on älykkäämpiäkin keinoja irrotella.
Ja säkö leimaat nyt kaikki ne miehet (eli melkein kaikki suomalaiset) hölmöiksi jotka irroittelee alkoholin kanssa?
Peesi! Jos noin ylentää itsensa, niin se alennetaan sanoo jo Raamattukin.Alkuperäinen kirjoittaja -------:Kumma, että sinäkin palstailet =D Sehän se vasta hienoa ja älykästä on.Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Onko? Tuskin. Mitäs sitten? Annapa joku esimerkki tosi korkealentoisista pikkujouluista, joihin meilläkin voisi olla tarvetta!Alkuperäinen kirjoittaja Aamu:Ja kaikki pikkujoulut on ryyppäämistä? Meidän töistä emnnään pikkujouluissa teatteriin tms.Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Juu, onneksi mun mies ei käy pikkujouluissa. Sillä on älykkäämpiäkin keinoja irrotella.
Teillä? Avauksessa oli puhe miehistä.Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Onko? Tuskin. Mitäs sitten? Annapa joku esimerkki tosi korkealentoisista pikkujouluista, joihin meilläkin voisi olla tarvetta!Alkuperäinen kirjoittaja Aamu:Ja kaikki pikkujoulut on ryyppäämistä? Meidän töistä emnnään pikkujouluissa teatteriin tms.Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Juu, onneksi mun mies ei käy pikkujouluissa. Sillä on älykkäämpiäkin keinoja irrotella.
Täällähän on monta tapaa palstailla. Valtaosa tekee sen niin kuin sinä.Alkuperäinen kirjoittaja -------:Kumma, että sinäkin palstailet =D Sehän se vasta hienoa ja älykästä on.Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Onko? Tuskin. Mitäs sitten? Annapa joku esimerkki tosi korkealentoisista pikkujouluista, joihin meilläkin voisi olla tarvetta!Alkuperäinen kirjoittaja Aamu:Ja kaikki pikkujoulut on ryyppäämistä? Meidän töistä emnnään pikkujouluissa teatteriin tms.Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Juu, onneksi mun mies ei käy pikkujouluissa. Sillä on älykkäämpiäkin keinoja irrotella.
Tosi outoa yleistystä. Onko sun mielestä pikkujoulut aina pelkkää ryyppäystä?Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Juu, onneksi mun mies ei käy pikkujouluissa. Sillä on älykkäämpiäkin keinoja irrotella.
Alkuperäinen kirjoittaja -------:Kumma, että sinäkin palstailet =D Sehän se vasta hienoa ja älykästä on.Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Onko? Tuskin. Mitäs sitten? Annapa joku esimerkki tosi korkealentoisista pikkujouluista, joihin meilläkin voisi olla tarvetta!Alkuperäinen kirjoittaja Aamu:Ja kaikki pikkujoulut on ryyppäämistä? Meidän töistä emnnään pikkujouluissa teatteriin tms.Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Juu, onneksi mun mies ei käy pikkujouluissa. Sillä on älykkäämpiäkin keinoja irrotella.