:flower: :flower: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Se oli tarkoituskin. Täällä on ollut turhan hiljaista...Alkuperäinen kirjoittaja storm:aika nopeasti saatiin riita aikaan tähänkin ketjuun
:flower: :flower: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Se oli tarkoituskin. Täällä on ollut turhan hiljaista...Alkuperäinen kirjoittaja storm:aika nopeasti saatiin riita aikaan tähänkin ketjuun
Miksi mä nyt porttikiellon olisin saanut?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No täytyy sanoa että harva ihan niin paljon on mokannut että elinikäisen porttikiellon saa!Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Ei johdu. Mä olen pikkujouluni juhlinut.Alkuperäinen kirjoittaja hahaa:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Ihan vitun kova muija ainakin mun edellisessä työpaikassa.Alkuperäinen kirjoittaja hahaa:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Niin olenkin. Mutta vielä tyhmempi on se, joka alkaa hölmöilemään mun kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja just:Sä taidat olla todella tyhmä ja jäykkä ihminen.Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Voisin vaikka leimatakin. Mutta miksi leimaisin?Alkuperäinen kirjoittaja just:Mitä väliä onko ne pikkujoulut vai ei pikkujoulut?Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Juu, onneksi mun mies ei käy pikkujouluissa. Sillä on älykkäämpiäkin keinoja irrotella.
Ja säkö leimaat nyt kaikki ne miehet (eli melkein kaikki suomalaiset) hölmöiksi jotka irroittelee alkoholin kanssa?
Uuuu, ootsä kovis?
Johtuuko asenteesi pikkujouluihin kenties siitä, ettet ole koskaan kutsua sellaisiin saanut?
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Miksi mä nyt porttikiellon olisin saanut?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No täytyy sanoa että harva ihan niin paljon on mokannut että elinikäisen porttikiellon saa!Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Ei johdu. Mä olen pikkujouluni juhlinut.Alkuperäinen kirjoittaja hahaa:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Ihan vitun kova muija ainakin mun edellisessä työpaikassa.Alkuperäinen kirjoittaja hahaa:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Niin olenkin. Mutta vielä tyhmempi on se, joka alkaa hölmöilemään mun kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja just:Sä taidat olla todella tyhmä ja jäykkä ihminen.Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Voisin vaikka leimatakin. Mutta miksi leimaisin?Alkuperäinen kirjoittaja just:Mitä väliä onko ne pikkujoulut vai ei pikkujoulut?Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Juu, onneksi mun mies ei käy pikkujouluissa. Sillä on älykkäämpiäkin keinoja irrotella.
Ja säkö leimaat nyt kaikki ne miehet (eli melkein kaikki suomalaiset) hölmöiksi jotka irroittelee alkoholin kanssa?
Uuuu, ootsä kovis?
Johtuuko asenteesi pikkujouluihin kenties siitä, ettet ole koskaan kutsua sellaisiin saanut?
No hitto. Täällähän saa ihan kevyesti hässäkän aikaiseksi ihan mistä vaan, kun osaa vaan kiskoa oikeista piuhoista.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön::flower: :flower: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Se oli tarkoituskin. Täällä on ollut turhan hiljaista...Alkuperäinen kirjoittaja storm:aika nopeasti saatiin riita aikaan tähänkin ketjuun
Hyvä. :snotty: On huomattu.Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:No hitto. Täällähän saa ihan kevyesti hässäkän aikaiseksi ihan mistä vaan, kun osaa vaan kiskoa oikeista piuhoista.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön::flower: :flower: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Se oli tarkoituskin. Täällä on ollut turhan hiljaista...Alkuperäinen kirjoittaja storm:aika nopeasti saatiin riita aikaan tähänkin ketjuun
Se on ollut ihan tsoukkia vaan se kovikseksi sanominen. Mä mitään ole koskaan riehunut. Mä olen kiltti perhetyttö. No vähän ehkä olen riekkunut, mutta en mä mitään pahaa ole tarkoittanut.Alkuperäinen kirjoittaja hahaa:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Miksi mä nyt porttikiellon olisin saanut?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No täytyy sanoa että harva ihan niin paljon on mokannut että elinikäisen porttikiellon saa!Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Ei johdu. Mä olen pikkujouluni juhlinut.Alkuperäinen kirjoittaja hahaa:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Ihan vitun kova muija ainakin mun edellisessä työpaikassa.Alkuperäinen kirjoittaja hahaa:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Niin olenkin. Mutta vielä tyhmempi on se, joka alkaa hölmöilemään mun kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja just:Sä taidat olla todella tyhmä ja jäykkä ihminen.Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Voisin vaikka leimatakin. Mutta miksi leimaisin?Alkuperäinen kirjoittaja just:Mitä väliä onko ne pikkujoulut vai ei pikkujoulut?Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Juu, onneksi mun mies ei käy pikkujouluissa. Sillä on älykkäämpiäkin keinoja irrotella.
Uuuu, ootsä kovis?
No ku oot nii kovis et oot alkanu riehuu tietty.
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Se on ollut ihan tsoukkia vaan se kovikseksi sanominen. Mä mitään ole koskaan riehunut. Mä olen kiltti perhetyttö. No vähän ehkä olen riekkunut, mutta en mä mitään pahaa ole tarkoittanut.[/quotAlkuperäinen kirjoittaja hahaa:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Miksi mä nyt porttikiellon olisin saanut?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No täytyy sanoa että harva ihan niin paljon on mokannut että elinikäisen porttikiellon saa!Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Ei johdu. Mä olen pikkujouluni juhlinut.Alkuperäinen kirjoittaja hahaa:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Ihan vitun kova muija ainakin mun edellisessä työpaikassa.Alkuperäinen kirjoittaja hahaa:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Niin olenkin. Mutta vielä tyhmempi on se, joka alkaa hölmöilemään mun kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja just:Sä taidat olla todella tyhmä ja jäykkä ihminen.Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Voisin vaikka leimatakin. Mutta miksi leimaisin?Alkuperäinen kirjoittaja just:Mitä väliä onko ne pikkujoulut vai ei pikkujoulut?Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Juu, onneksi mun mies ei käy pikkujouluissa. Sillä on älykkäämpiäkin keinoja irrotella.
Uuuu, ootsä kovis?
Juu, no mitäpä se mulle kuuluu muutenkaan, kuhan halusin jotain väittelyseuraa On niin tylsä ilta..
Alkuperäinen kirjoittaja hahaa:No mutta, kiitos seurasta sittenniiAlkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Se on ollut ihan tsoukkia vaan se kovikseksi sanominen. Mä mitään ole koskaan riehunut. Mä olen kiltti perhetyttö. No vähän ehkä olen riekkunut, mutta en mä mitään pahaa ole tarkoittanut.[/quotAlkuperäinen kirjoittaja hahaa:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Miksi mä nyt porttikiellon olisin saanut?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No täytyy sanoa että harva ihan niin paljon on mokannut että elinikäisen porttikiellon saa!Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Ei johdu. Mä olen pikkujouluni juhlinut.Alkuperäinen kirjoittaja hahaa:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Ihan vitun kova muija ainakin mun edellisessä työpaikassa.Alkuperäinen kirjoittaja hahaa:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Niin olenkin. Mutta vielä tyhmempi on se, joka alkaa hölmöilemään mun kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja just:Sä taidat olla todella tyhmä ja jäykkä ihminen.Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Voisin vaikka leimatakin. Mutta miksi leimaisin?Alkuperäinen kirjoittaja just:Mitä väliä onko ne pikkujoulut vai ei pikkujoulut?Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Juu, onneksi mun mies ei käy pikkujouluissa. Sillä on älykkäämpiäkin keinoja irrotella.
Uuuu, ootsä kovis?
Juu, no mitäpä se mulle kuuluu muutenkaan, kuhan halusin jotain väittelyseuraa On niin tylsä ilta..
Tuli kotiin 23Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tosi outoa yleistystä. Onko sun mielestä pikkujoulut aina pelkkää ryyppäystä?
Mun mies on ja uskoisin tulevan kotiin ehkä 01-03. Tosin aikoi tulla jo klo 11 kun sais kyydin, mutta sanoin että olis nyt kerrankin pidempään kun voi. Joten en tiedä että moneltako sitten tulee.
Hyvä homma Meillä mies tuli kotiin jo klo 18.30. Pikkikset alkoi klo 14. Eilen siis Että kyllä pikkikset voi olla ihan ns kunnollisetkin :xmas: Minä EN tajua niitä pikkiksiä jotka jatkuu seuraavaan päivään :saint:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tuli kotiin 23Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tosi outoa yleistystä. Onko sun mielestä pikkujoulut aina pelkkää ryyppäystä?
Mun mies on ja uskoisin tulevan kotiin ehkä 01-03. Tosin aikoi tulla jo klo 11 kun sais kyydin, mutta sanoin että olis nyt kerrankin pidempään kun voi. Joten en tiedä että moneltako sitten tulee.
Mä en hetkeen muistanut että kello on jo yli puolen yön. Ajattelin että jopas on miehellä venähtänyt kun eilen alkoi ja tänään loppuiAlkuperäinen kirjoittaja Tammikuu:Hyvä homma Meillä mies tuli kotiin jo klo 18.30. Pikkikset alkoi klo 14. Eilen siis Että kyllä pikkikset voi olla ihan ns kunnollisetkin :xmas: Minä EN tajua niitä pikkiksiä jotka jatkuu seuraavaan päivään :saint:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tuli kotiin 23Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tosi outoa yleistystä. Onko sun mielestä pikkujoulut aina pelkkää ryyppäystä?