Kenen mielestä tämä mies on hottis ja komea ja ihq Hunks?

  • Viestiketjun aloittaja Suomen taso on huono!!!
  • Ensimmäinen viesti
"..."
joo ei ainakaa mun mielestä. Oon aina miettiny, että miks tuo ukko on jossain Hunkseissa,vaikka siinä ei oo mitää hyvän näköstä! Joo, onhan sillä lihakset, mutta ei se paljoo pelasta... mutta ei kukaa mukaa Suomen Hunkseissa oo hyvännäkönen :D
 
"Miranna"
Mä oon aina ihmetellyt, että mimmoset naiset haluaa mennä kattomaan Hunkseja? Onko se jotain läppää? Vai meneekö joku oikeesti katsomaan niitä, koska ne on niin ihania? Mimmosta porukkaa siellä on...

En ny haluis olla elitisti ja snobi, mutta olen muutama vuosi sitten valmistunut yliopistolta ja kukaan opiskelijakavereistani ei ikinä olisi mennyt kattomaan jotain Hunkseja. Ei ainakaan varta vasten. Ja sama koskee mun työkavereitani nyt kun olen asiantuntijatehtävissä.

Eli mikä tää juttu on?
 
Turkilmas
[QUOTE="Miranna";25045377]Mä oon aina ihmetellyt, että mimmoset naiset haluaa mennä kattomaan Hunkseja? Onko se jotain läppää? Vai meneekö joku oikeesti katsomaan niitä, koska ne on niin ihania? Mimmosta porukkaa siellä on...

En ny haluis olla elitisti ja snobi, mutta olen muutama vuosi sitten valmistunut yliopistolta ja kukaan opiskelijakavereistani ei ikinä olisi mennyt kattomaan jotain Hunkseja. Ei ainakaan varta vasten. Ja sama koskee mun työkavereitani nyt kun olen asiantuntijatehtävissä.

Eli mikä tää juttu on?[/QUOTE]

Mä olin kerran yksillä messuilla myymässä, jossa esiintyjänä oli ekana päivänä Hunksit ja toisena päivänä Hanna Pakarinen. Hunkseja tuli tosi moni katsomaan, Pakarista muutama kourallinen. Yleisö oikeesti kirkui kun Hunksit oli lavalla ja keikan jälkeen näin useamman, niin pikkutytön kuin aikuisen naisenkin, kerjäävän tanssipojilta nimmaria. Monet myös tahtoivat halata näitä esiintyjiä ja halauksen jälkeen olivat kuin kermaa latkivia kissoja :D.

Ei mulla ole muuta kuin tämä yksi kokemus, mutta sen perusteella voisin kuvitella että pojat/miehet todellakin ovat sangen suosittuja esiintyjiä.
 

Yhteistyössä