Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:Alkuperäinen kirjoittaja chef::wave: ja se saakelin sama rääkki on taas muutaman viikon sisään edessä :ashamed: :|![]()
Mitäpä sitä ei tekisi sen lopputuloksen eteen...![]()
Mun on jotenkin vaikea näin ennakkoon ajatella noin. Toki sitten synnytyksen jälkeen tekisin sen vaikka uudestaan vauvani eteen, mutta vielä en vain osaa asiaa noin ajatella.
Nyt vaan suoraan sanottuna vit*ttaa kun siihen rääkkiin taas joudun :/
Joo no en mäkään kamalan innoissani ollut, kun olin jo meinannut etten enää ikinä synnytä.
Sit meni kivasti yliaikaa...
Ja selkään ei mulle puudutteet onnistu...
Joten jee :xmas:
Mut voi että kuinka odotin että tuon tytön saan syliin :heart:
Mä toivon että kun se hetki on oikeasti käsillä, niin se menee luonnollisesti ikäänkuin omalla painollaan ja sen kestän.
Mä vaan tunnen itseni niin helkutin avuttomaksi sen kivun edessä...multa pettää henkinen kantti aivan täysin. Muutoin koen kyllä olevani todella vahva ihminen (olen sellainen läpi harman kiven-tyyppi) mutta kipu ja leikkaukset ovat asioita joita mä vaan en kestä :ashamed:
En ole halunnut koko asiaa edes ajatella ja toivonkin että raskaus menisi mahd. pitkälle yli...se tarkoittaa sitä että saan vielä mahd. pitkään olla ilman sitä kipua.