Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja taas näitä:Olet vain yliherkkä. Ei menneistä kannata muistella itku silmässä kun jostakin vain kivusta on kyse. Sattui kovasti? Mitä sitten? get over it! Älä kyynelehedi naurettavan asian takia.
Alkuperäinen kirjoittaja yök:Mun mielestä oli. Inhosin ajatusta jo aluksi, mutta pelkopolin jälkeen suostuin kuitenkin alatiehen. Virhe. Voi jos pääsis ajassa taakse päin, niin vaatisin sektion. Repeämiä tuli, yksi oikein syväkin ja itse synnytys oli ihan kidutusta. Nyppii ihan tajuttomasti, toista ei tule, mun ei tarvii enää kärsiä tuollaisia tuskia uudestaan.
Itkua pukkaa, kun muistelee ja painajaiset vaivaa. Mulla oli sinänsä ihan normaali synnytys, mutta se kipu oli hirveä, en uskonut, että jotain niin kauheaa on olemassakaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Prkl:Minä vihasin raskauttakin, jumalatonta pahoinvointia, olin koko ajan kuin huumeissa kun väsytti niin lujaa jatkuvasti, rintoja pakotti niin että teki mieli repiä ne irti, mahaa vihloi.
Sihisin hampaiden välistä perkelettä koko synnytyksen,
se kipu oli jotain hirveää, nousin ihan tahtomattani istuma-asentoon ja kyyneleet valuivat.
Vihasin miestäni synnytyksen jälkeen, tuntui epäreilulta että minä kärsin kaiken ja makasin siinä rikki revittynä ja mies sai vain valmiin vauvan syliin. Olo oli kuin hakatulla enkä todellakaan tuntenut vauvaakaan kohtaan mitään ruusunpunaista rakkautta.
En enää ikinä käy läpi tuollaista helvettiä, synnyttäköön mies seuraavan niin loppuu se "tehdään nyt vielä toinen" hokeminen kun tietää miltä se tuntuu.
Alkuperäinen kirjoittaja **:miksi ihmeessä sä ap muistelet sitä kipua? Sehän on ohi jo. Ja sulla on lapsi, mitä väliä vaikka vähän sattui. Kipu menee aina ohi ja oikeella asennoitumisella sen kestää aivan mainiosti.
Alkuperäinen kirjoittaja Prkl:Minä vihasin raskauttakin, jumalatonta pahoinvointia, olin koko ajan kuin huumeissa kun väsytti niin lujaa jatkuvasti, rintoja pakotti niin että teki mieli repiä ne irti, mahaa vihloi.
Sihisin hampaiden välistä perkelettä koko synnytyksen,
se kipu oli jotain hirveää, nousin ihan tahtomattani istuma-asentoon ja kyyneleet valuivat.
Vihasin miestäni synnytyksen jälkeen, tuntui epäreilulta että minä kärsin kaiken ja makasin siinä rikki revittynä ja mies sai vain valmiin vauvan syliin. Olo oli kuin hakatulla enkä todellakaan tuntenut vauvaakaan kohtaan mitään ruusunpunaista rakkautta.
En enää ikinä käy läpi tuollaista helvettiä, synnyttäköön mies seuraavan niin loppuu se "tehdään nyt vielä toinen" hokeminen kun tietää miltä se tuntuu.
Alkuperäinen kirjoittaja Jonna:Alkuperäinen kirjoittaja **:miksi ihmeessä sä ap muistelet sitä kipua? Sehän on ohi jo. Ja sulla on lapsi, mitä väliä vaikka vähän sattui. Kipu menee aina ohi ja oikeella asennoitumisella sen kestää aivan mainiosti.
Siis haista yks pitkä p....ska!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja hui:Ja jotkut vielä kehtaavat ihmetellä, miksi joku haluaa sektion. Minäkin halusin, koska osasin odottaa hirveätä kipua ja vaurioita. Synnytyskivuista ei ole kokemusta (enkä kyllä koe jääneeni mistään paitsi), eikä se sektioarpikaan ollut kipeä, parani nopeasti.
Olisin luultavasti saanut kamalat traumat, jos olisin joutunut alakautta yrittämään.
Alkuperäinen kirjoittaja **:Alkuperäinen kirjoittaja hui:Ja jotkut vielä kehtaavat ihmetellä, miksi joku haluaa sektion. Minäkin halusin, koska osasin odottaa hirveätä kipua ja vaurioita. Synnytyskivuista ei ole kokemusta (enkä kyllä koe jääneeni mistään paitsi), eikä se sektioarpikaan ollut kipeä, parani nopeasti.
Olisin luultavasti saanut kamalat traumat, jos olisin joutunut alakautta yrittämään.
mutta jos ajattelee niinkun pitemmän päälle, mitä väliä sillä oikeesti on että sattuu vaikkapa yhden päivän ajan?
Alkuperäinen kirjoittaja **:Alkuperäinen kirjoittaja hui:Ja jotkut vielä kehtaavat ihmetellä, miksi joku haluaa sektion. Minäkin halusin, koska osasin odottaa hirveätä kipua ja vaurioita. Synnytyskivuista ei ole kokemusta (enkä kyllä koe jääneeni mistään paitsi), eikä se sektioarpikaan ollut kipeä, parani nopeasti.
mutta jos ajattelee niinkun pitemmän päälle, mitä väliä sillä oikeesti on että sattuu vaikkapa yhden päivän ajan?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja **:Alkuperäinen kirjoittaja hui:Ja jotkut vielä kehtaavat ihmetellä, miksi joku haluaa sektion. Minäkin halusin, koska osasin odottaa hirveätä kipua ja vaurioita. Synnytyskivuista ei ole kokemusta (enkä kyllä koe jääneeni mistään paitsi), eikä se sektioarpikaan ollut kipeä, parani nopeasti.
Etkö sä ** tiedä mitä trauma tarkoittaa? Toivottavasti et ole terveydenhoitoalalla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja **:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja **:Alkuperäinen kirjoittaja hui:Ja jotkut vielä kehtaavat ihmetellä, miksi joku haluaa sektion. Minäkin halusin, koska osasin odottaa hirveätä kipua ja vaurioita. Synnytyskivuista ei ole kokemusta (enkä kyllä koe jääneeni mistään paitsi), eikä se sektioarpikaan ollut kipeä, parani nopeasti.
Etkö sä ** tiedä mitä trauma tarkoittaa? Toivottavasti et ole terveydenhoitoalalla![]()
tiedän, mutta en mä silleen ymmärrä miksi luonnollisesta tapahtumasta, jonka kuuluu sattua, pitäisi saada trauma. Tai pitäisi etukäteen pelätä vaurioita tms. Pelkäättekö koko ajan jotakin? Elämässä sattuu ja tapahtuu, pitäisikö joka päivä olla varmuuden vuoksi peloissaan?
Jos tulee paha vaurio tai vauvalle meinaa käydä jotain tmv. niin sitten ymmärrän sen trauman, normaalista kivusta en.
Alkuperäinen kirjoittaja yök:Mun mielestä oli. Inhosin ajatusta jo aluksi, mutta pelkopolin jälkeen suostuin kuitenkin alatiehen. Virhe. Voi jos pääsis ajassa taakse päin, niin vaatisin sektion. Repeämiä tuli, yksi oikein syväkin ja itse synnytys oli ihan kidutusta. Nyppii ihan tajuttomasti, toista ei tule, mun ei tarvii enää kärsiä tuollaisia tuskia uudestaan.
Itkua pukkaa, kun muistelee ja painajaiset vaivaa. Mulla oli sinänsä ihan normaali synnytys, mutta se kipu oli hirveä, en uskonut, että jotain niin kauheaa on olemassakaan.
Alkuperäinen kirjoittaja chef::wave: ja se saakelin sama rääkki on taas muutaman viikon sisään edessä :ashamed: :|![]()
Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:Alkuperäinen kirjoittaja chef::wave: ja se saakelin sama rääkki on taas muutaman viikon sisään edessä :ashamed: :|![]()
Mitäpä sitä ei tekisi sen lopputuloksen eteen...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:Alkuperäinen kirjoittaja chef::wave: ja se saakelin sama rääkki on taas muutaman viikon sisään edessä :ashamed: :|![]()
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:Alkuperäinen kirjoittaja chef::wave: ja se saakelin sama rääkki on taas muutaman viikon sisään edessä :ashamed: :|![]()
Mun on jotenkin vaikea näin ennakkoon ajatella noin. Toki sitten synnytyksen jälkeen tekisin sen vaikka uudestaan vauvani eteen, mutta vielä en vain osaa asiaa noin ajatella.
Nyt vaan suoraan sanottuna vit*ttaa kun siihen rääkkiin taas joudun :/