Kenen mielestä seksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Kenen mielestä seksi oman miehen kanssa on järjettömän hyvää. Ollaan oltu mieheni kanssa yhdessä jo 10v ja meillä on edelleen aivan mieletöntä seksiä. Voin kehua miestäni maasta taivaaseen, on aivan järjettömän ihana sängyssä ja komea, urheilullinen, kiihottava mies ( on tietty muutenkin ihan mukava ). NAM. Itse olen raskausajan jälkeen ollut aika pulskassa kunnossa, mutta miestäni se ei tunnu haittaavan. Ihanaa.

[QUOTE="aloittaja";22677329]Ihanaa kuulla että muitakin löytyy. Ehkäpä tämä on se juttu jonka takia tunnen kuuluvani niin kovasti miehen kanssa yhteen.[/QUOTE]

Hyvin paljon mahdollista! Meillä on kausittaista tuon seksin kanssa ja kyllä ihan selkeä juttu on, että kun on "kosteampi" kausi, myös yhteenkuuluvuuden tunne on voimakkaampi ja toinen tuntuu maailman parhaalta mieheltä.

seksi, miten sitä kuvvailis että menis oikhein? tajunnanräjäyttävää :D ihanaa seksiä, rakkautta,kiintymystä,himoa ja luottamusta. tarviiko siihen muuta?

miehen olemus,ulkonäkö nam!

[QUOTE="vieras";22678958]Ei ole seksi ollut ikinä tärkeää eikä ole vieläkään.[/QUOTE]

Sama juttu. Muut asiat ovat meille tärkeämpiä ja rakastamme toisiamme vielä ihan hulluina yli 20 vuoden jälkeenkin. Hyvää tässä on se, että kun jompikumpi alkaa vanhemmiten sairastella, eikä pysty enää harrastamaan seksiä, niin suhde ei tule kaatumaan siihen.

Parasta ehdottomasti. Kokemusta on monesta, mutta tällaista hurmaa en ole ennen kokenut. :) Ennen esim. seksielämääni ei kuulunut pahemmin orkut, mutta nyt seksi ilman orkkua on harvinainen kokemus. :D Ihmemies mulla.:heart:

Yhteistyössä