Kenen lapsi lähtee syksyllä eskariin?

  • Viestiketjun aloittaja LotL
  • Ensimmäinen viesti
Vierailija
Lapsista nuorempikin on jo eskari-iässä. Kovasti harjoittelee kirjainten kirjoittamista, joten eskari astuu sopivasti kuvaan. Reppuasia pitää tarkistaa ennen eskaria, että käykö kerhoreppu vai tarvitaanko uusi. Ja tietysti vaatteiden sopivuus kesän jälkeen.
 
kerpele
En mä kyllä ajatellut että mitään pitää hankkia sinne eskariin, päiväkoti se on siinä missä muutkin, eli tyttö vain vaihtaa toisesta päiväkodista toiseen, penaalit, koulupöytä ja reput on jo ollut jo pitkän aikaa, sit ko menee kouluun, niin sitten kunnon reppu hankitaan.
Mut no, sellasen hankinnan ajattelin että panostan nyt eka kerran elämässäni lapsen gore tex vaatteisiin, kengät on aina ollut, mutta ku se kurahousujen pukeminen on aivan järkyttävän inhottavaa ja vaikeeta(tytön mielestä siis), niin jospas ostaisin kunnon puvun joka pitää sateen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja d u m b o:
Alkuperäinen kirjoittaja NalleKarhuÄiti:
tyttö lähtee eskariin.
Ainoa hankinta minkä teen on kunnon kuravaatteet.
Mulle ope sanoi, että he eivät koululla pue enään kurahousuja. Meillä on pojalla vielä haalarikin ja sanoi, ettei sielä kellään ole ollut haalareita aikoihin

:/ Toivottavasti talvella kuitenkin haalarit kelpaavat. Ei kait eskarit missään ulkoile farkuissa ja takeissa ainakaan :eek:

:eek:
Meillä eskari on päiväkodissa joten siksi aattelen, että tarvitsee kurikset.
esikoinen kävi 2v eskaria koululla ja oli kyllä haalari päällä.haalari muuten viime talvena 8vuotiaalla ekaluokalla, itse sen vielä valitsi.
Ensi talveksikin on haalari kun menee toiselle, saa nähdä suostuuko laittamaan sen vai pitääkö olla jo housut ja takki.
 
Esikoinen menee eskariin. Tänään kävin katsastamassa tulevan esikoulun. Kotiin ajaessani porua väänsin autossa kun en mä halua, että mun pieni on jo noin iso. Kohta se menee armeijaan ja muuttaa pois kotoota ja tapaa jonkun naisen ja muuttaa vaikka Alaskaan sen naisen kanssa ja mä en näe mun pikkuista enää ollenkaan |O !

Hankinnoista ei vielä ole tietoa.
 
Esikoinen menee, on se jänskää :) Eiköhän niitä hankintoja tehdä loppukesän puolella. Tuskin sinne kovin paljon tavaraa tarvitsee, mutta varmaan tulee kaikenlaista hommattua kun itsekin olen niin innoissaan pojan eskariin menosta :D
 

Yhteistyössä