kenen lapset on päiväkodissa joulun?

  • Viestiketjun aloittaja viekku
  • Ensimmäinen viesti
Joo
Mikä siinä aatossa on niin pyhää, että se ratkaisee onko hyvä äiti vai ei?

Jos aatoksi osuu työvuoro niin sitä joulua voi viettää vaikka joulupäivänä. Voi kauhea ja mahdoton, jos nyt aatona ehditäänkin olemaan vain aamu/ilta yhdessä ja sitten seuraavana päivänä koko päivä.

Mun mielestä vähiten joulumieltä on niillä, jotka tuijottavat niin pahasti omaan napaansa että ottavat vaikka saikkua että saavat ITSE olla kotona joulun. Ja työkaveri joutuu tekemään omien vuorojensa lisäksi vielä tän toisenkin, eikä varmasti nää omia lapsiaan koko jouluna. Että hyvää joulua vaan kaikille. Kiva palata sitten töihin joulun jälkeen.
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Joo:
Mikä siinä aatossa on niin pyhää, että se ratkaisee onko hyvä äiti vai ei?

Jos aatoksi osuu työvuoro niin sitä joulua voi viettää vaikka joulupäivänä. Voi kauhea ja mahdoton, jos nyt aatona ehditäänkin olemaan vain aamu/ilta yhdessä ja sitten seuraavana päivänä koko päivä.

Mun mielestä vähiten joulumieltä on niillä, jotka tuijottavat niin pahasti omaan napaansa että ottavat vaikka saikkua että saavat ITSE olla kotona joulun. Ja työkaveri joutuu tekemään omien vuorojensa lisäksi vielä tän toisenkin, eikä varmasti nää omia lapsiaan koko jouluna. Että hyvää joulua vaan kaikille. Kiva palata sitten töihin joulun jälkeen.
Mä luulen, että perheissä, joissa vanhemmilla on vuorotyö, sitä jouluaattoa ei ole koskaan pidettykään minään vuoden tärkeimpänä päivänä vaan joulua on osattu viettää ihan hyvin, vaikkei perhe olisikaan koolla juuri sinä yhtenä iltana. Eli lapsia ei ole edes opetettu siihen, että just aattona pitäisi olla kotona.

 

Yhteistyössä