Kenen julkkiksen kanssa olisit "sillai"?

  • Viestiketjun aloittaja mess
  • Ensimmäinen viesti
YÖK
Alkuperäinen kirjoittaja Juu-u:
Lauri Tähkän kans vois panna..
Multa ei heruis sille vänkyränaamalle mistään hinnasta! Jo ensimmäinen sointu sen biisistä tai sen kuvan vilahdus saa mut voimaan pahoin.
Mutta kyllähän jotkut tykkää myös eläinseksistä... sama se mulle mistä kukakin tykkää, mut mä voin pahoin pelkästä ajatuksesta!

 
joopajoo taas
Heh ... jokaisen piti kertoa se kenen kanssa haluaisi ei sitä kuka ei kelpaisi :whistle: taikka haukkua muiden mieltymyksiä ;)

mää ymmärrä mikä teitä tän palstan naisia vaivaa! :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja YÖK:
Alkuperäinen kirjoittaja Juu-u:
Lauri Tähkän kans vois panna..
Multa ei heruis sille vänkyränaamalle mistään hinnasta! Jo ensimmäinen sointu sen biisistä tai sen kuvan vilahdus saa mut voimaan pahoin.
Mutta kyllähän jotkut tykkää myös eläinseksistä... sama se mulle mistä kukakin tykkää, mut mä voin pahoin pelkästä ajatuksesta!
Miksi AINA näihin ketjuihin tullaan vinkumaan toisten miesmausta. Eikö vain voisi kertoa mitä itte haluaa ja pitää turpansa kiinni muitten valinnoista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja joopajoo taas:
Heh ... jokaisen piti kertoa se kenen kanssa haluaisi ei sitä kuka ei kelpaisi :whistle: taikka haukkua muiden mieltymyksiä ;)

mää ymmärrä mikä teitä tän palstan naisia vaivaa! :eek:
No sepä! Mutta se on vissiin niin kivaa haukkua asiasta kuin asiasta. Naiset osaa olla niin perseestä.
 
päiväuneni
http://images.starpulse.com/Photos/Previews/Eddie-Cibrian-v01.jpg

Eddie Cibrian on ollut mun hottis listan kärjessä jo monen monta vuotta =)))))
Tuli kait julkisuuteen tunteista ja tuoksuista ja sittemmin näytellyt jotain pikku rooleja tv-sarjoissa mm. kadotettu jne.
Eddie on sopiva sekoitus karismaa, seksiä, ei liian "kaunis" poika mutta kuitenkin niin älyttömän vetovoimainen. Panisin!
 

Yhteistyössä