Kenen julkkiksen kanssa olisit "sillai"?

  • Viestiketjun aloittaja mess
  • Ensimmäinen viesti
putkeen kaikki
Jone Nikula, Juha Veijonen, Jussi Lampi, Henkka Hyppönen, Jarkko Ahola, Tommi Liimatainen, Tommi Korpela. Puntti Valtonen, Roman Schatz.

Ulkomaisista Jason Statham, Jack Nicholson, Michael Douglas, Bruce Dickinson, Tito Ortiz, Tom Hardy, Woody Harrelson,Javier Bardem.


Kaikille lohkeis!
 
Ahhh.. <3
Bradley Cooper, Gerard Butler, Vin Diesel ja Chris Daughtry saa mun äänen! Ja äänistä puheenollen, Club fo Fiven Tuukka Haapaniemen ei tarttis sanoa kuin pari sanaa sillä bassollansa, ja oisin varmaan heti mukana. :D
 
Iskijä78
Naiset ny jakaa pimperoo heti jos jollain on ees olevinaan jokin julkkisstatus. Sen oon huomannu. Kerran kauheessa kännissä teeskentelin olevani joku saksalainen C-luokan julkkis ja vaikkei kukaan tietenkään mua ees tuntenut niin kysyntää tuntu piisaavan. Noi tulihan sitä yhtä hempukkaa sitten pantuakin. Aamulla oli pakko kertoo totuus ku ei jaksanu enää Schwarzenner-englantia vääntää Vihainen oli :) No olipahan opiksi sille...
 
sillai
Alkuperäinen kirjoittaja Iskijä78;28852318:
Naiset ny jakaa pimperoo heti jos jollain on ees olevinaan jokin julkkisstatus. Sen oon huomannu. Kerran kauheessa kännissä teeskentelin olevani joku saksalainen C-luokan julkkis ja vaikkei kukaan tietenkään mua ees tuntenut niin kysyntää tuntu piisaavan. Noi tulihan sitä yhtä hempukkaa sitten pantuakin. Aamulla oli pakko kertoo totuus ku ei jaksanu enää Schwarzenner-englantia vääntää Vihainen oli :) No olipahan opiksi sille...
Tai toinen vaihtoehto: ei viitti tähän naapurin tai työkamun nimeä laitttaa....kukaan täällä ei tiedä minkänäköisiä ne on.

Ihan pelkkä julkisuus ei ole tae seksikkyydestä.
 

Yhteistyössä