Kerpele jos joku ilikevää ruveta nimestä lasta haukkuu palstalla :kieh: .Se on mitä on ja sillä sipuli.Kovin on ilkeilijöillä ilkeydet vähissä jos tähän asti mennään!!!!Oon liian pitkään ollu poissa sivuilta mut tiältä tuloo Ievaliina-terminaattori,kaikkien pahisten vihollinen 