K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Karim on IS:n haastiksessa jokunen vuosi sitten sanonut: ”Musta tulee ihan neuroottinen, jos innostun jostain asiasta. Silloin siitä kärsii kaikki muu omasta yksityiselämästäni lähtien.”

Nyt hän on innostunut Kärpystä.
 

Yhteistyössä