Kenelle sinun tekisi mieli sanoa suorat sanat?

• Viestiketjun aloittaja "Mari"
  • Ensimmäinen viesti
"Mari"
Mietiskelen tässä kuinka vaikeaa se tuntuu ihmisille olevan että ei haukuttais selän takana vaan sanottaisiin suoraan päin naamaa jos on asiaa..mun tekis mieli naapurinrouwalle sanoa että kun sua mun elämä näyttää noin kamalasti kiinnostavan niin tuleppa ja primpauta ovikelloa ja kysy suoraan vaan- en pure..

• Tykkää
Reactions: moona81
"vieras"
Anopille. Hänestä itsestään ei ole mitään pahaa sanottavaa,on ihan mukava ja herttainen ihminen jne,mutta pojastaan voisin antaa kunnon tilityksen. Anoppi kuvittelee poikansa olevan itse täydellisyys ("mutta voivoi kun sillä on niin rankkaa töissä niin se varmasti stressaa..") joka ei itse ole syypää mihinkään ikinä,mutta kyllä tekis mieli palauttaa anoppi maan pinnalle.. Sen verran itsekkään ja hysteerisen tapauksen on onnistunu kasvattamaan..

!!
Lapsen kaverin äidille.
Tosi kiva kuulla hänen kertomiaan "tosiasioita" meidän elämästä tuolta kyliltä : /

Naapurin eukolle, joka varmaan hukkuu sateella kun niin on nokka pystyssä. Kerran suoraan hänelle olen sanonut koiran irtipitämisestä pihalla, niin sen jälkeen nokkausi. Pitäis varmaan sanoa toisen kerran, niin jos se siitä leppyis ;)

Jos kaikki ihmiset sanoisivat aina sen mitä toisesta ajattelevat, tämä yhteiskunta ei vaan yksinkertaisesti toimisi. Sama juttu kun poistaisi liikennesäännöt liikenteestä ja sallisi kaikille viidakon lait. Miettikää mitä siitä syntyisi. Ihminen on laumaeläin ja tietyt säännöt on laumassa pakko olla, muuten koko homma kusee kertakaikkiaan. Kohteliaisuus- ja soveliaisuussäännöt on yksi osa-alue ihmisten laumakäyttäytymistä. Kun katselee vaikka näitä sosiaalisesti sopimattomasti käyttäytyviä ihmisiä, joita myös kylähulluiksi haukutaan, laskekaapa kuinka monta ystävää heillä on? Vaikka kuinka olisi hyvin pukeutunut ja ulkoisesti kaupunkikuvaan sopiva ihminen, homma ei vaan toimi, jos toinen sanoo kaiken mitä ajattelee.

Professional Griefer
Jos tekee mieli sanoa niin sanon. Mutta vähän rumemmin tekis mieli laukoa tietyille asiakkaille, jos joko menis yksinkertaisimmatkin asiat kaaliin tai mielellään lopettais mulle puhumisen kokonaan.

jätäsesika
Miehelleni mutta en sano koska tiedän että tulisi vaan riitaa ja asioiden selvittelyä joka ei kuitenkaan johda yhtään parempaan lopputulokseen. Aikanaan olen sanonut mutta ei se hänen persoonaansa ja käytöstään tietyissä asioissa muuksi muuta.

"vieras"
Opiskeluaikaiselle kaverilleni. Parikymppisenä, ennen opiskeluja oli jo tehnyt lapsen niin, ettei tiennyt kuka isä on. Lapsen ollessa muutaman kuukauden hän seurusteli jo kolmannen jätkän kanssa, joka ei siis ollut kumpikaan isäehdokas... Nyt, kun kaveri on jo miltei kolmekymppinen, hänellä on TAAS sama tilanne, eli pulla uunissa ja isästä ei tietoa. Ekaakaan ei jaksa kasvattaa, odottaa vain koska voi viedä lapsen isälleen/isovanhemmilleen.

Tekis mieli lätkiä avarilla pitkin naamaa, ja kysyä että mitä VITTUA sä touhuut?

"vieras"
[QUOTE="Vieras";27899584]Miehen veljen vaimolle. On niin koppava ja kulkee nenä pystyssä ettei voi edes tervehtiä tavatessa. Sen takia piloilla veljesten välit..[/QUOTE]

Oletko nyt ihan varma, ettei tilanne johdu OMASTA käytöksestäsi? Tervehditkö sinä? Oletko ihan varma, ettei sinun ja miehesi kateus ole niitä olemattomia välejä pilannut...

Ninanen
Miehelleni eli lapseni isälle.

Haluaisin sanoa, että musta tuntuu joskus että olisin yh, kun hoidan kodin ja lapsen yksin.

Haluaisin joskus lähteä kaverille yöksi, haluaisin joskus koko illan vaan maata sohvalla.

En sano, koska siitä tulee riita.

Yhteistyössä