Kenelläkään muulla ensimmäiset harmaat hiukset 33-vuotiaana? :o

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla oli ekat varmaan alle kakskymppisenä...
Nypin yksittäiset pinseteillä pois.
Värjään hiuksia välillä vähän tummemmiksi kuin ovat, mutta välillä värjäysten väli on sen verran pitkä, että joku harmaa hius erottuu, jos en nypi niitä pois.
Nyt ikää 31 v.

Mun ensimmäiset harmaat kampaaja bongasi pian sen jälkeen kun olin synnyttänyt esikoisen, ikää oli 26v. Sitä on suvussa, osasin odottaa, en tosin ihan noin aikaisin.

Mä olen 39 v ja mulla on ollut harmaata jo iät ja ajat. Ja kyseessä ei ole enää muutama hius vaan ohimot ovat jo ihan harmaat/ valkoiset. Mutta mua ei haittaa, jos perin äitini ja hänen isänsä harmauden niin käytännössä tukkani tulee olemaan valkoinen.

mulla tuli ensimmäiset harmaat jo 19vuotiaana, aika pitkään pystyi pinseteillä nyppimään niitä pois. Nyt kun ikää on 30v. niin loppuis kyllä hiukset päästä, jos kaikkia harmaita alkais nyppimään..Että jesh! =)

Tosi aikaisin on monille tullut harmaita hiuksia! Onko näillä "aikaisin" harmaantuneilla mahdollisesti tummat hiukset? Mulla on sellainen mielikuva, että tummat hiukset harmaantuisi aiemmin.

Itse olen 40-vuotias, eikä vielä ole harmaita hiuksia näkynyt. Mulla on maantienväriset hiukset, sellaiset vaalean rusehtavat, ei oikein minkään väriset. Täytyy sitten alkaa värjätä, kun alkaa näkymään harmaita hiuksia.

Yhteistyössä