Kenelläkään kokemusta Peuhu haalarimerkistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kultakimpale
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
meillä taisi olla sellanen, anoppi osti ku halvalla sai, ja huomas kyl et oli halpis. :/ huppu oli niin kiree ettei päähän mahtunu ja saumat alko rispaan aika nopsaan :| ei enää meille peuhua... ja koska ei ollu yhtään vettä hylkivä niin oli aina samantien märkä. (toppahaalari)

Pojalla oli 1v iässä toppahaalarina peuhu ja ajo asiansa ihan hyvin. Ei se kyllä kovin kovalle kulutukselle joutunu... Nyt ostettiin peuhu merkkinen tuulipuku, siitä ei vielä käyttökokemuksia

Tytöllä oli Peuhu-välikausihaalari kakkoshaalarina joskus 2½-vuotiaana.
Se oli ihan hyvä. Yllättävän hyvä itse asiassa, sillä en olettanut että se olisi hyvä. Pysyi ehjänä, hylki kosteutta, ainoat miinukset siitä että jalkalenksuja ei ollut, ja haalarin malli oli niin kapea ettei hoikalle lapselle mahtunut villapuku kunnolla alle.

Luulin, ettei mulla oo kokemusta mutta tuo hellun vastaus palauttikin mieleeni tytön ensimmäisen kaupasta ostetun toppahaalarin. Ostin sen mummolakäynnillä Ämmänsaaren Makasiinista :D. Maksoi muutaman kympin, muistutti etäisesti muistaakseni silloisen pikkutyttöjen punaista lassie-pukua, jossa oli turkisyksityiskohtia. Huppu ei mahtunut päähä, tai jos mahtuikin ohuemman pipon kanssa, niitä tarroja ei voinut laittaa kiinni, kun ois tullu niin kireelle, ettei ois henki kulkenu. Puvun koko oli muistaakseni 86, joten kosteussuojaa olisi kaivattu. Sitä ei siinä ollut minkäänlaista, joten kurahousulinjalla mentiin ekvätkelit. En suosittele. Välikausihaalarista ei minulla tosin ole kokemusta.

Alkuperäinen kirjoittaja tiina:
Luulin, ettei mulla oo kokemusta mutta tuo hellun vastaus palauttikin mieleeni tytön ensimmäisen kaupasta ostetun toppahaalarin. Ostin sen mummolakäynnillä Ämmänsaaren Makasiinista :D. Maksoi muutaman kympin, muistutti etäisesti muistaakseni silloisen pikkutyttöjen punaista lassie-pukua, jossa oli turkisyksityiskohtia. Huppu ei mahtunut päähä, tai jos mahtuikin ohuemman pipon kanssa, niitä tarroja ei voinut laittaa kiinni, kun ois tullu niin kireelle, ettei ois henki kulkenu. Puvun koko oli muistaakseni 86, joten kosteussuojaa olisi kaivattu. Sitä ei siinä ollut minkäänlaista, joten kurahousulinjalla mentiin ekvätkelit. En suosittele. Välikausihaalarista ei minulla tosin ole kokemusta.

Siis rekka paulahan se kirjoitti siitä hupusta :)

Alkuperäinen kirjoittaja tiina:

Tuossa meidän Peuhussa (vk-haalari) taas oli niin iso huppu, ettei se meinannut pysyä päässä :D. Eli sama juttu kuin aika monen puvun tai takin hupun suhteen.

Heipä hei,

Nyt vasta huomasin tämän :(
Meillä kaksosilla on ollut kahtena talvena noita Peuhun toppapukuja ja en niitä muuhun vaihtaisi. Nytkin parasta aikaa käytössä. Meillä on niitä pidetty ihan 1 pukuina, ovat hyvin pitäneet lapset kuivina märkäkeleillä ja kivan näköisetkin. Vaikka hinta olikin edullinen 19,90 euroa/ kpl niin olen täysin tyytyväinen pukuihin ja lapset itsekin tykkäävät. Miksi siis maksaa puvusta 50-160 euroa kun halvemmallakin saa?

Yhteistyössä