V
Väheksytty äiti
Vieras
Kinasin eilen mieheni kanssa. Mies oli lähdössä kolmen lapsen kanssa anoppilaan 3km päähän.
Minä: Tyttö (6v) menepä nyt sinen keskelle istumaan, että muutkin pääsee.
Mies: Tyttö voi istua edessä.
Minä: No ei varmana istu.
Mies: Siinä ei ole mitään vaarallista.
Minä: Jos turvatyyny aukeaa niin siltä on niskat nurin.
Mies: No ihan samallalailla on turvatyynyt täällä sivussakin. Ihan samalla tavalla nekin vaikuttaa.
Minä: No voi prkl. Taas minun sana paina mitään.
Mies: No vittuako uskot aina kaikki naurettavat pelottelut.
Minä: No laita nyt edes se penkki mahdolisimman taakse.
Mies: Se on jo. No pitikö vielä mennä sorkkimaan?!
Minä: Mikään mitä minä sanon turvallisuudesta ei paina mitään!
Mies: Turhaa aina vauhkoat.
Ja sitte ne lähti. Ei sattunut mitään, mutta mitä jos olis sattunu? Minun miehen ajotyylillä ei olis mikään ihmekään. Joskus minusta tuntuu, että se toivoo, että sattuis jotain ja pienenis vähän tämä huollettavien joukko. :kieh: 3,5 vuotiaskin on istunu patin päällä jo puol vuotta kun istuin tarvittiin pienemmälle. Sille ei mukamas miehen mielestä tarvi ostaa isompaa istuinta. Ja mulla ei ole ikinä siihen rahaa...
Minä: Tyttö (6v) menepä nyt sinen keskelle istumaan, että muutkin pääsee.
Mies: Tyttö voi istua edessä.
Minä: No ei varmana istu.
Mies: Siinä ei ole mitään vaarallista.
Minä: Jos turvatyyny aukeaa niin siltä on niskat nurin.
Mies: No ihan samallalailla on turvatyynyt täällä sivussakin. Ihan samalla tavalla nekin vaikuttaa.
Minä: No voi prkl. Taas minun sana paina mitään.
Mies: No vittuako uskot aina kaikki naurettavat pelottelut.
Minä: No laita nyt edes se penkki mahdolisimman taakse.
Mies: Se on jo. No pitikö vielä mennä sorkkimaan?!
Minä: Mikään mitä minä sanon turvallisuudesta ei paina mitään!
Mies: Turhaa aina vauhkoat.
Ja sitte ne lähti. Ei sattunut mitään, mutta mitä jos olis sattunu? Minun miehen ajotyylillä ei olis mikään ihmekään. Joskus minusta tuntuu, että se toivoo, että sattuis jotain ja pienenis vähän tämä huollettavien joukko. :kieh: 3,5 vuotiaskin on istunu patin päällä jo puol vuotta kun istuin tarvittiin pienemmälle. Sille ei mukamas miehen mielestä tarvi ostaa isompaa istuinta. Ja mulla ei ole ikinä siihen rahaa...