Nykyinen on ihan ok
Ex anoppi oli ja on edelleen outo, varmaan sairastaa jotain, kun saattaa olla eka maaimana mukavin ja sadasosa sekunnissa onkin kuin peppuun ammuttu karhu.
Tai jonain päivänä itte vihtahousu :saint:
Mulla aikastalailla rasittava anoppi... Kait se johtuu siitä että minä, ilkeä noita-akka, "vein" äitin ainokaisen pojan. Ja ukko viettää vuorokaudessa enemmän aikaa kotitilallaan kun kotona... Ihan siitä syystä et on siin töis!No nyt sit alkukesästä teki semmosen tempun et ei oo paljon tullu käytyä(välimatkaa 3km) tai jos oon pihassa pyörähtänyt tai ollu ukkoja auttaa kivenkeruus ni empä oo juttusille ängenny. Kävi nääs haukkumassa mut pataluhaks mun parhaalle kaverille. Mun kaverikin oli et hän meinas tintata sitä ku suuvaahdos oli haukkunut. Mun katsokaas pitäs käydä tekee siel ruuat ja laittaa kasvimaat ja hoitaa kukkapenkit jne... niin ja sen lisäks viel tietty olla navetas ja anoppi sais vaan aukoo päätään ja mikään ei kelpais. Mua harmittaa hirveesti kun juttuun ei tulla, kun onhan se kumminkin mun miehen äiti ja ois kiva kun vois käydä ja auttaa, nyt varsinki ku muutettiin tähän lähemmäks. Mutta jos haukut saa vaan aina ja sit viel tommosta tekee ni ehkäpä keksin muuta tekemistä... Niin tosta meijän tai siis anoppihan puhuu pelkästään mun muutosta oli kaverille paasannut et on se kumma ku pitää sinne metän keskelle muuttaa. Asutaan muuten yhtä metän keskellä kun sekin Mutta siin on tosiaan semmonen ihminen joka saa mun verenpaineen nousee, pitäsköhän muuten kävästä ku on noi paineet alakantissa ja huippaa?
Joo kait mussakin on vikaa kun en suostu kotiorjaks. Oon yrittänyt auttaa sisällä ja puutarhahommis mitään en osaa tehä oikeen ja sit kun oon navetalla ollut auttamassa ni sekään ei oo hyvä vaikka appi-ukko siitä tykkääkin... Eli kertokaas te mitä kannattas tehä?