kenellä on palstan..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hmm... Annabellille kyllä sattuu ja tapahtuu, mutta kun en häntä henk.koht. tunne niin en voi sanoa juuta enkä jaata pitääkö jutut paikkansa.
Älyttömin aloitus oli se, kun joku aika sitten joku kirjoitteli et oli saanu miehensä (olikohan Päiviö) vaihtamaan nimensä ja sitten vasta suostui menemään miehen kanssa naimisiin? Mä HALUAN edelleenkin uskoa et se oli provo!

Typerimmät aloitukset mun mielestä on tyyliin: Aarg |O - Mä en kestä |O tai Voi ei :( .... ja asiasta ei ensimmäisessä viestissä infota sen enempää. Sitten tulee kymmeneniä vastauksia: Voi, mitä on tapahtunut yms.. :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Rosalee:
Hmm... Annabellille kyllä sattuu ja tapahtuu, mutta kun en häntä henk.koht. tunne niin en voi sanoa juuta enkä jaata pitääkö jutut paikkansa.
Älyttömin aloitus oli se, kun joku aika sitten joku kirjoitteli et oli saanu miehensä (olikohan Päiviö) vaihtamaan nimensä ja sitten vasta suostui menemään miehen kanssa naimisiin? Mä HALUAN edelleenkin uskoa et se oli provo!

Siis vaihtoiko se todella? ...kun mä luin vaan sitä ketjua, jossa sitä nimenvaihtoa vasta toivottiin... :whistle:

juu musta kans Annabell vie voiton. jutut ovat todellakin välillä uskomattomia

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:

Siis vaihtoiko se todella? ...kun mä luin vaan sitä ketjua, jossa sitä nimenvaihtoa vasta toivottiin... :whistle:

Oli se äijä vaihtanu, siitä tais olla sit myöhemmin just tää mun mainitsema ketju, aiemmin se sitä oli jo kirjoitellut että vaatii sitä nimenvaihtoa. :o

se aloitus tosiaan siitä Päiviö- nimen vaihdosta oli todella kummallinen. Voiko toista ihmistä rakastaa vain nimen takia??? Sitten tuli vielä tänne kehuskelemaan, että mies vaihtoi nimensä. Oikein ihana pohja avioliitolle. :headwall: :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja LaZy69:
Typerimmät aloitukset mun mielestä on tyyliin: Aarg |O - Mä en kestä |O tai Voi ei :( .... ja asiasta ei ensimmäisessä viestissä infota sen enempää. Sitten tulee kymmeneniä vastauksia: Voi, mitä on tapahtunut yms.. :headwall:

Just nuo arvausleikit |O Ärsyttäviä!!!!
Sanotaan nyt näin että nykyäänen avaa tiettyjä aloituksia, näen jo otsikosta millon jätän avaamasta sekä joidenkin palstalaisten aloitukset jätän myös suosiolla avaamatta.... Muutenkin ongelmia verenpaineen kanssa :whistle:
Myös minua ärsyttää kun harmailijat aloittaa näitä galluppeja. Pyrin yleensä vastailemaan vain nikillisten gallupeihin

se kun joku oli löytäny aikusten vaipan 16 vuotiaan poikansa kätköistä :D
toinen puoli huu hyitä ja toinen " se on ihan normaalia, kuuluu seksuaaliseen kehitykseen" :)

Muoks: ai niin se ei ollutkaan täällä... :)

Alkuperäinen kirjoittaja Simputti:
Alkuperäinen kirjoittaja LaZy69:

Just nuo arvausleikit |O Ärsyttäviä!!!!
Sanotaan nyt näin että nykyäänen avaa tiettyjä aloituksia, näen jo otsikosta millon jätän avaamasta sekä joidenkin palstalaisten aloitukset jätän myös suosiolla avaamatta.... Muutenkin ongelmia verenpaineen kanssa :whistle:
Myös minua ärsyttää kun harmailijat aloittaa näitä galluppeja. Pyrin yleensä vastailemaan vain nikillisten gallupeihin

tämä oli harmaan aloitus. miksi vastasit??

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mä muistan ikuisesti sen, jonka mies aina pano sitä yhtä puuta ja jäi aina kiinni. :D

joo ton määkin muistan. kavereilekkin jutelut sitä :laugh:

ja toi nimen vaihto juttu oli kanssa yksi. on se nyt kumma jos ei voi toista rakastaa jos nimi päiviö

Kaikki jotka keräävät sääliä miljoonalla eri aloituksella omasta elämästä kuinka on kurjaa ja sitten vaan ryvetään siinä itse säälissä. En voi ymmärtää miks pitää tulla ruikuttamaan, jos vaan pitää silti ruikuttaa eikä ottaa neuvoja kuuleviin korviin.

No tää onkin palsta :D ja oppinutkin jotain =)

Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mä muistan ikuisesti sen, jonka mies aina pano sitä yhtä puuta ja jäi aina kiinni. :D

joo ton määkin muistan. kavereilekkin jutelut sitä :laugh:

ja toi nimen vaihto juttu oli kanssa yksi. on se nyt kumma jos ei voi toista rakastaa jos nimi päiviö

varsinkin kun kese oli toisesta nimestä. Taidettiin olla minun mieheni kanssa oltu yhdessä jo useita vuosia ennen kuin edes tiesin mikä hänen toinen nimensä on. Vaikka se olisi ollut Varpunen niin se olisi ollut ihan sama :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:

Oli se äijä vaihtanu, siitä tais olla sit myöhemmin just tää mun mainitsema ketju, aiemmin se sitä oli jo kirjoitellut että vaatii sitä nimenvaihtoa. :o

Seleeevä... Onnea heille. =) :whistle: