V
vieras
Vieras
typerimmät/uskomattommimmat jutut? entäpä mitkä ovat tyhmimmät aloitukset mitkä ovat jääneet mieleen??
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:On mulla yks mielessä![]()
kuka kuka??
Alkuperäinen kirjoittaja Rosalee:Hmm... Annabellille kyllä sattuu ja tapahtuu, mutta kun en häntä henk.koht. tunne niin en voi sanoa juuta enkä jaata pitääkö jutut paikkansa.
Älyttömin aloitus oli se, kun joku aika sitten joku kirjoitteli et oli saanu miehensä (olikohan Päiviö) vaihtamaan nimensä ja sitten vasta suostui menemään miehen kanssa naimisiin? Mä HALUAN edelleenkin uskoa et se oli provo!
Alkuperäinen kirjoittaja Rosalee:Hmm... Annabellille kyllä sattuu ja tapahtuu, mutta kun en häntä henk.koht. tunne niin en voi sanoa juuta enkä jaata pitääkö jutut paikkansa.
Älyttömin aloitus oli se, kun joku aika sitten joku kirjoitteli et oli saanu miehensä (olikohan Päiviö) vaihtamaan nimensä ja sitten vasta suostui menemään miehen kanssa naimisiin? Mä HALUAN edelleenkin uskoa et se oli provo!
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Alkuperäinen kirjoittaja Rosalee:Hmm... Annabellille kyllä sattuu ja tapahtuu, mutta kun en häntä henk.koht. tunne niin en voi sanoa juuta enkä jaata pitääkö jutut paikkansa.
Siis vaihtoiko se todella? ...kun mä luin vaan sitä ketjua, jossa sitä nimenvaihtoa vasta toivottiin...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja LaZy69:Typerimmät aloitukset mun mielestä on tyyliin: Aarg |O - Mä en kestä |O tai Voi ei.... ja asiasta ei ensimmäisessä viestissä infota sen enempää. Sitten tulee kymmeneniä vastauksia: Voi, mitä on tapahtunut yms.. :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Simputti:Alkuperäinen kirjoittaja LaZy69:Typerimmät aloitukset mun mielestä on tyyliin: Aarg |O - Mä en kestä |O tai Voi ei.... ja asiasta ei ensimmäisessä viestissä infota sen enempää. Sitten tulee kymmeneniä vastauksia: Voi, mitä on tapahtunut yms.. :headwall:
Just nuo arvausleikit |O Ärsyttäviä!!!!
Sanotaan nyt näin että nykyäänen avaa tiettyjä aloituksia, näen jo otsikosta millon jätän avaamasta sekä joidenkin palstalaisten aloitukset jätän myös suosiolla avaamatta.... Muutenkin ongelmia verenpaineen kanssa![]()
Myös minua ärsyttää kun harmailijat aloittaa näitä galluppeja. Pyrin yleensä vastailemaan vain nikillisten gallupeihin
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mä muistan ikuisesti sen, jonka mies aina pano sitä yhtä puuta ja jäi aina kiinni.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mä muistan ikuisesti sen, jonka mies aina pano sitä yhtä puuta ja jäi aina kiinni.![]()
joo ton määkin muistan. kavereilekkin jutelut sitä![]()
ja toi nimen vaihto juttu oli kanssa yksi. on se nyt kumma jos ei voi toista rakastaa jos nimi päiviö
Alkuperäinen kirjoittaja Rosalee:Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Alkuperäinen kirjoittaja Rosalee:Hmm... Annabellille kyllä sattuu ja tapahtuu, mutta kun en häntä henk.koht. tunne niin en voi sanoa juuta enkä jaata pitääkö jutut paikkansa.
Siis vaihtoiko se todella? ...kun mä luin vaan sitä ketjua, jossa sitä nimenvaihtoa vasta toivottiin...![]()
Oli se äijä vaihtanu, siitä tais olla sit myöhemmin just tää mun mainitsema ketju, aiemmin se sitä oli jo kirjoitellut että vaatii sitä nimenvaihtoa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja WTF:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:On mulla yks mielessä![]()
kuka kuka??
minä